TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • TS-OGN treff Leira(Fagernes) 1 og 2 juli 2017!

  • For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #456122  av hmsilset
 
Bilde

Da var det på tide å prøve å sparke i gang ett treff igjen, da det er fint lite i sør for oss med gamle og nye Toyota sportsbiler. Denne gangen er datoen 1-2 Juli (RedAnm; Dermed basta 8) ). Og på samme camping som er valgt før, da det er fint der, og det er sentralt for mange av oss sør i landet.Pluss at det er meget medgjørlige folk som driver plassen! Stedet ble foreslått av en arild på forumet, da han også synes plasseringen er rettferdig for mange.Halve morroa er uansett kjøreturen synes jeg :)

Det er ingen veldig stor Camping, men prøv å velge hytter nær hverandre dem som skal overnatte.For dem som kommer innom for en dag, skal jeg ordne med adgang til sanitæranlegg(dusj,toaletter mm).

Dronefilm av campingområdet.



Det meste av info og priser finnes her:

http://www.leiracamp.no/

Hytte 1-10 er rimelige og ganske samlet.Har prøvd flere av dem, og det fungerer helt fint :)
Bilde

Aktiviteter som grillings eller ett lite cruise kan vi ordne etter hvert :) Fokus på biler og kanskje byttehandler eller salg av deler hadde også vært morro.Ett lite marked/martna, siden mange av oss har mye deler liggende.

Kom med tips etterhvert.tråden vil bli endret, men ikke dato og sted!

Oppdater liste dere som melder dere på.

1. Hans Martin Silset. 90 mod. Toyota MR2 Turbo. 1 og 2 juli.Hytte nr(?)
Sist redigert av hmsilset den 18 jun 2017 11:25, redigert 5 ganger totalt.
 #456126  av ArildM
 
Supert tiltak :) Vi blir med :) Tar gjerne en av de billige hyttene :) Deler denne på Facebook sidene våre jeg!
 #456129  av hmsilset
 
Så bra du deler det der :) Da oppdaterer jeg lista nå.

1. Hans Martin Silset. 90 mod. Toyota MR2 Turbo. 8 & 9 juli.Hytte nr(?)
2. Arild Marken + 1 person. 93 mod. Toyota MR2 Turbo. 8 & 9 juli. Hytte nr.
 #456131  av Tribalti
 
Dette høres bra ut! Skal prøve å få med resten av Toygarage gutta også :)


1. Hans Martin Silset. 90 mod. Toyota MR2 Turbo. 8 & 9 juli.Hytte nr(?)
2. Arild Marken + 1 person. 93 mod. Toyota MR2 Turbo. 8 & 9 juli. Hytte nr.
3. Marius Aune. 86 mod. Toyota mr2 8&9 Juli. Hytte ikke bestilt enda
 #456132  av Daniel HS
 
Må se litt ann om bilen er på veien da... hehe
 #456133  av Daniel HS
 
Men, er vel samme helgen som gatebil dette?
 #456135  av hmsilset
 
Tribalti skrev:Dette høres bra ut! Skal prøve å få med resten av Toygarage gutta også :)


1. Hans Martin Silset. 90 mod. Toyota MR2 Turbo. 8 & 9 juli.Hytte nr(?)
2. Arild Marken + 1 person. 93 mod. Toyota MR2 Turbo. 8 & 9 juli. Hytte nr.
3. Marius Aune. 86 mod. Toyota mr2 8&9 Juli. Hytte ikke bestilt enda
Veldig bra :) mulig vi endrer til helga før pga gatebil. Skal informere så fort jeg kan.
 #456140  av Rolla75
 
Kommer ett par av oss lokale også :)
bor så nerme att de nok ikke blir hytte på oss, men blir gjerne med for det :)
 #456143  av magnesmurf
 
Prøve å få til det.
Fikk sjekket opp og jeg har fri da, så satser på å dukker opp.

Prøver meg nok på en dagstur slik som tidligere år. Spørsmålet er hva som er på programmet de to dagene? Blir det en dag med treff og en dag\kveld som er mer sosialt slik som tidligere år?
 #456146  av hmsilset
 
Rolla75 skrev:Kommer ett par av oss lokale også :)
bor så nerme att de nok ikke blir hytte på oss, men blir gjerne med for det :)

Så bra :) Dere får bli så mye og lenge dere vil! Jeg blir nok i 3 døgn der. Kjekt med ei helg slæp of i Valdres :)
 #456147  av hmsilset
 
magnesmurf skrev:Prøve å få til det.
Fikk sjekket opp og jeg har fri da, så satser på å dukker opp.

Prøver meg nok på en dagstur slik som tidligere år. Spørsmålet er hva som er på programmet de to dagene? Blir det en dag med treff og en dag\kveld som er mer sosialt slik som tidligere år?
Hei Magne :) Det er ikke planlagt noe enda, men etter at mange (håper det dukker opp en del)har kjørt i timesvis blir det mest sosialt vil jeg tro. Vi får finne på noen aktiviteter, så det er bare å komme med forslag .F.eks låne den store lavoen og grille.Konkurranser osv.Har skjedd mye i dette området siden 2010 og 2011.Det viktigste for min del er å samle den lille kjernen av entusiaster som er :) At vi ikke bare er ett forum, men blir kjent ellers også.
 #456156  av ArildM
 
Enig med Hans Martin, og lar deg styre showet litt videre også :)
For min del mest for å være sosial og treffe litt av folkene på forumet :)
 #456161  av magnesmurf
 
hmsilset skrev:
Hei Magne :) Det er ikke planlagt noe enda, men etter at mange (håper det dukker opp en del)har kjørt i timesvis blir det mest sosialt vil jeg tro. Vi får finne på noen aktiviteter, så det er bare å komme med forslag .F.eks låne den store lavoen og grille.Konkurranser osv.Har skjedd mye i dette området siden 2010 og 2011.Det viktigste for min del er å samle den lille kjernen av entusiaster som er :) At vi ikke bare er ett forum, men blir kjent ellers også.
Tenkte mest på hvilken dag det evt var mest verdt å stille hvis jeg ikke skal overnatte :wink:
 #456162  av hmsilset
 
magnesmurf skrev:
hmsilset skrev:
Hei Magne :) Det er ikke planlagt noe enda, men etter at mange (håper det dukker opp en del)har kjørt i timesvis blir det mest sosialt vil jeg tro. Vi får finne på noen aktiviteter, så det er bare å komme med forslag .F.eks låne den store lavoen og grille.Konkurranser osv.Har skjedd mye i dette området siden 2010 og 2011.Det viktigste for min del er å samle den lille kjernen av entusiaster som er :) At vi ikke bare er ett forum, men blir kjent ellers også.
Tenkte mest på hvilken dag det evt var mest verdt å stille hvis jeg ikke skal overnatte :wink:
Aha :) det er nok lørdag vil jeg tro.Om folk virkelig vil dette så er forhåpentligvis dem fleste kommet innen tidlig ettermiddag.