Juli 2015
Finner en Britisk IS300 SportCross delebil på finn.no og ser den har de sjeldnere mørk-krom baklyktene.
Kjøper dem og kjører kjører resten av sommeren med dem (y)
Kjøper Rallyarmor uretan-skvettlapper ikke lenge etter.
Bilen får litt mer rally-look, men enda viktigere er at det nå blir mye mindre sprut fra hjulene.
De originale skvettlappene var alt for små til å fungere skikkelig, og tålte kulde og is dårlig. Uretan holder seg fleksibelt og mykt ned i mangfoldige minusgrader og er latterlig slitesterkt. Måtte legge hele vekta mi på den for å klare bore med skarpt stålbor gjennom den 5 mm tynne skvettlappen.
Slapp av, de holder seg ikke blanke lenge...
Original til høyre,Rallyarmor til venstre:
Foran måtte jeg sette inn to poppnagler med gjenger:
Stikker til fjells igjen på sensommeren
Finner en Britisk IS300 SportCross delebil på finn.no og ser den har de sjeldnere mørk-krom baklyktene.
Kjøper dem og kjører kjører resten av sommeren med dem (y)
Kjøper Rallyarmor uretan-skvettlapper ikke lenge etter.
Bilen får litt mer rally-look, men enda viktigere er at det nå blir mye mindre sprut fra hjulene.
De originale skvettlappene var alt for små til å fungere skikkelig, og tålte kulde og is dårlig. Uretan holder seg fleksibelt og mykt ned i mangfoldige minusgrader og er latterlig slitesterkt. Måtte legge hele vekta mi på den for å klare bore med skarpt stålbor gjennom den 5 mm tynne skvettlappen.
Slapp av, de holder seg ikke blanke lenge...
Original til høyre,Rallyarmor til venstre:
Foran måtte jeg sette inn to poppnagler med gjenger:
Stikker til fjells igjen på sensommeren
___________2003 IS200 SportCross______________
______________PROSJEKTTRÃ…D________________
TOM, DU KAN IKKE STRIKKE I SLIKE HASTIGHETER!
FAEN, TOM!!!! IKKE SPILL HELT NÃ…!
Har også en 2012 Prius Plugin som hverdagsbil