Bestemte meg for å bytte bort ene 86'n min i en japansk trueno, min var halveis bygd om til trueno også...
gamlebilen
nye!
prøve å sette den i stand til helga å ta den med på bane, fått den til å gå fint, å er frisk.. veier kun 806 kg uten batteri!
ikke orignalbil heller...
justerbart panhard, trd færer og brace i bagasjen
justerbart casterstag forran
RCA,coilovers og servoarmer
cusco camberplater, strut brace og fin manifold
stolen som sto i bilen før, satt den innigjen nå, forje eier var større en meg så han monterte et nyere sete..
ekstradeler
bilen er heeelt rustfri under! aldri sett no lignende ass
med bytta stol etter bilde
justering på ett eller anna med blanninga
bytta plugger, en greddy NGK, en Bocsh og 2 denso... haha
nye slotta og drilla bremser rundt hele med nye klosser
helt analogt instrumentpanel, oljetrykk, olje temp og vanntemp, går tre stålomspunnede slanger til dem
gamlebilen
nye!
prøve å sette den i stand til helga å ta den med på bane, fått den til å gå fint, å er frisk.. veier kun 806 kg uten batteri!
ikke orignalbil heller...
justerbart panhard, trd færer og brace i bagasjen
justerbart casterstag forran
RCA,coilovers og servoarmer
cusco camberplater, strut brace og fin manifold
stolen som sto i bilen før, satt den innigjen nå, forje eier var større en meg så han monterte et nyere sete..
ekstradeler
bilen er heeelt rustfri under! aldri sett no lignende ass
med bytta stol etter bilde
justering på ett eller anna med blanninga
bytta plugger, en greddy NGK, en Bocsh og 2 denso... haha
nye slotta og drilla bremser rundt hele med nye klosser
helt analogt instrumentpanel, oljetrykk, olje temp og vanntemp, går tre stålomspunnede slanger til dem
-1969 Crown RS50- 4M
-1975 Corolla KE20- 4A
-1983 Supra MA61- 2JZ
-1984 Corolla AE86 Trueno
-1984 Corolla AE86 Levin
-1984 Land Cruiser Hj60
-1975 Corolla KE20- 4A
-1983 Supra MA61- 2JZ
-1984 Corolla AE86 Trueno
-1984 Corolla AE86 Levin
-1984 Land Cruiser Hj60