TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #458060  av OleST
 
Kjøreskolelærer skolen har det tilbudet
 #458063  av ArildM
 
No shit? :lol:
Sindre er jo gammel medlem her også fra wayback :D
Fiksa felger og dekk til veldig mye folk her inne :)

HINT er genialt, vær elev hos de som går høyskole for å bli kjørelærer, få lappen nesten gratis.
Eneste problemet er at det tar laaang tid å få lappen :)
 #458064  av Makk
 
Hvordan får dem til det da, baneleie på glattkjøring alene er jo 1200 spenn pluss duden skal jo ha lønn og billeie som sikkert er noe over 25 kroner og en potet i timen.
 #458065  av OleST
 
den som tar førerkort er med som en del av utdanningen til trafikkskolelæreren, blir omtrent det samme som frosken du slaktet i naturfagstimen.
 #458067  av OleST
 
tydeligvis feil skole....
 #458132  av ArildM
 
Bilde
Helt utrolig upraktisk, rett i strid med det bilen egentlig er. Senka hybrid suv???
Men så tøft 8)
 #458133  av OleST
 
Den var kul, litt mye camber men ellers så passet den look'en bra!
 #458136  av ArildM
 
Ja, camber og stance er den moderne tids Fast&Furious bølge med plastikkstyling :lol:
 #458145  av Makk
 
Haha når det ser ut som røven på bruden skrever over deg så blir det dårlig grep og kan gli lett.

Bare en versjon av gliden er brukendes :D
 #458146  av OleST
 
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 #458302  av Teamany
 
Trur aldri at eg skulle nokke gong sei detta, men Norges herrelandslag i Fotball spilte faktisk en ganske OK kamp igår!

PS: Den store off topic Tråden har ikkje vert aktiv siden 30 Aug, så da er det på tide å fyre den igang igjen :)
Don`t let it die.... :)
 #458303  av OleST
 
ja, trådden må holdes i live!
 #458334  av ArildM
 
En dag skal jeg senke og dekke priusen min med plastidip.
Så skal jeg sette på sticker bakom hvor det skal stå:
Fin prius!
- Ingen.
  • 1
  • 1052
  • 1053
  • 1054
  • 1055
  • 1056
  • 1138