Hey!
Jeg driver å planlegger fiksing/oppdatering av anlegget i celicaen min. Det kommer feriepenger neste mnd vett!
Anlegget i bilen min er blitt heftig oppgradert fra før. Problemet er at jeg ikke helt vet hva som er gjort, da forrige eier ikke hade peil på sånt. Foran står det 3-Veis komponent høytalere og den ene mellomfrekvens høytaleren er ødelagt. Bak ligger det to gode coax høytalere. Head-uniten er en urdatert pioneer flip-out. Forrige eier tok forsterkeren da hun trengte den i sin nye BMW (Traitor
). Uansett var jeg nylig på bilradiospesialisten i Trondheim for å få et overslag. De skulle ha 12k for montering!
Nå vurderer jeg å gjøre jobben selv.
Tenkte å gå for noen Focal høytalere, ny amp og ny forsterker. Hva tror dere? Tror dere det er overkommelig? Virker som det meste av kabler allerede er lagt og wiring-harnessen på head-unit er kanskje lik på den nye eller?
Kan få tatt noen bilder etterhvert så dere kan få sett.
Jeg driver å planlegger fiksing/oppdatering av anlegget i celicaen min. Det kommer feriepenger neste mnd vett!

Nå vurderer jeg å gjøre jobben selv.
Tenkte å gå for noen Focal høytalere, ny amp og ny forsterker. Hva tror dere? Tror dere det er overkommelig? Virker som det meste av kabler allerede er lagt og wiring-harnessen på head-unit er kanskje lik på den nye eller?

Kan få tatt noen bilder etterhvert så dere kan få sett.