TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #459687  av celicat23
 
ArildM skrev:Hvorfor ikke noe 60talls greier da? Der finnes det jo utallig mye repro/deler å skaffe.

Og joa, Lexus, Lexus, Lexus :oops: :oops: :oops: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Såpass mye at jeg prøver å lure masse andre folk til å kjøpe det også :D
Såpass at jeg synes du kan dra å prøve den jeg linka til :lol:
Jeg har eid eldre bil før, og savner ikke "spenningen" med "kommer bilen til å starte/stoppe?" når jeg er ute å kjører ;) Gamle biler er fint hvis du kan å skru alt selv, og har bagasjen full av reservedeler.

Lexus'en du linket til var rimelig overpriset mtp at lexus i ålesund har identisk bil til litt over 50.000kr mindre enn lexus i oslo :wink: Og jeg skal være like spådame som disse "en investering, prisene er på vei opp i europa" folka og si at jeg regner med at du får en RC til 380-400k neste sommer, så tapet blir for stort. Og spikeren i kista er at den MÅ senkes og ha noen bedre felger, og da kan du ta en titt om du finner TUV godkjent senkesett til den :wink:

(og så er det litt kjipt å betale en halv million å få en bil med bare 223hk...........)

UTENOM DET... Fin bil :lol: :D
 #459688  av celicat23
 
ArildM skrev:https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=94855614
Noe slikt ish da?
Det eneste gamle amerikanske som kan friste meg er en 1982-1992 camaro eller trans am. I en annen farge (ferrari rød) og i bedre stand så er det her pure sex etter min mening:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=120495258

Jeg eeeeeeelsker de der, og hadde det dukket opp en i rett farge i god stand så hadde jeg måtte vurdere det. For å sette ord på galskapen: jeg syns en sånn trans am er penere en alle bilene jeg har sett på så langt i sommer :shock:

En camaro som det her, bare i annen farge, er også en stor fristelse: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=122040346
 #459691  av ArildM
 
Folier den da? Vinn vinn :D
Skjønne deg godt der. Tøffe biler, litt ala Supra på 80tallet, det er retrokult deluxe. Og generelt bare kult! :mrgreen:
Også noe annet enn en "vanlig" muskelbil, ala Corvette, Mustang osv :)
 #459692  av Makk
 
SÃ¥ bilen for deg I dag.

Ford Mustang! Helt ny! og 2.3 liters miljøvennlig prompemotor...... WHY FORD, WHY !
 #459694  av ArildM
 
Allerede foreslått :lol:
At Lexus pøser ut 2 liters hybridbiler med 2-300hk er greit nok det. Men fremdeles er en Mustang med 4syl motor så teit som det bare går an å få til :lol:
Hva blir det neste? Ferrari 488 med 1,5liters diesel? :shock: Eller må vel nesten bli en SUV da....
 #459696  av ArildM
 
Greit så lenge du sparker oppover på den måten.
Ã… lage en muskelbil med 4syl motor er et stygt spark nedover til alle som er glade i bil :wink:
 #459698  av celicat23
 
En sleeper hadde vært gøy å eie. Kjøre rundt å leite etter offer :twisted: Det er lett å hisse opp folk når de tror du ikke har noe også. Jeg kjørte opp i rompa på en porsche 911 på motorveien med yaris'en og blinka med lysa... sjelden jeg har sett en 911 akselere avgårde så hardt :lol:

Det er vel ikke så mye du kan ha som "sleeper" (lovlig).. Hvem er det som har noe som ser litt dølt ut, men går fælt? Mercedes?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=120902858

Ser jo ut som du er en gammel gubbe på vei til fjellet med sur hore og skrikende unger. Eller hva med en opel insignia:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=119217376

"bare" 325 hester da, men det er i det minste mange som hadde blitt overrasket over at de ikke blir kvitt deg :)
 #459700  av OleST
 
Endelig ferdig med børsemaker eksamen!

Fikk en firer.

Da blir det pugging til lappen
 #459751  av celicat23
 
Aaaaah. GET. Når du ringer kundeservice fordi internett er på bærtur (som det så ofte er med GET), så sier de til deg at du burde i TILLEGG til getbox'en også ha ett modem "fordi modemmet i getboxen er ikke det beste". Tett etterfulgt av "Jeg kan se det er en del støy i området ditt", hvor svaret på "hvis dere kan se det er mye støy, hva med å gjøre noe?" er bare at jeg burde skaffe meg ett modem for det er bedre på sånn helvetes rævla møkk linje (ok, kundeservice var kanskje ikke så ærlige i beskrivelsen av linja) som GET leverer.

En av prioritetene mine, når jeg en gang flytter til nytt sted, vil være at det IKKE bare er GET som leverer internett dit.
 #459753  av OleST
 
Om du bor langt ut på landet så er Telenor like jævlige.
 #459754  av ArildM
 
Høhø. Prøv deg på ett sted hvor 4G er eneste mulighet.
100Gb i mnd koster 599.
Farta er fin, dønn stabilt, men du bør jaggu skru ned YouTube til 480p hvis du skal være på nett litt jevnlig :lol: Kanskje koste på seg 720p om det er noe en virkelig har gleda seg til å se :shock:

Gratulerer med bestått eksamen Ole! Firer er bra, og karakteren har vel aldri noe å si i arbeidslivet, i alle fall ikke sist gang jeg sjekka.

Fantes det ikke noen Yariser med Turbo da? Ser for meg at du kan trimme en slik litt (ulovlig-ish?) til å fint kunne lure noen i noen lyskryss :mrgreen: Opelen var forresten kul. Finnes vel noen Mazdaer i MPS utgave også? Så det finnes.

Evt kan du bare kjøpe en gammel boble som er fritatt for EU kontroll, og sette i en Porsche motor i. Om ei gammel boble kvalifiserer som sleeper vet jeg ikke helt, siden de ikke akkurat er uvanlige å modifisere litt.

Snart ferie og feriepenger! Så bra jeg bare ble skyldig 14k i skatt i år da :lol:
 #459755  av ArildM
 
Og forresten, for å gnu ekstra mye salt i såret holder NTE på å bygger ut Altibox fiber, 1000meter nedi her. Men kunne ikke grave opp hit hvor vi bor, fordi det er så forbanna lite folk som bor akkurat hær på strekka :lol: :lol: :lol:

DET er irriterende. Kunne hatt smoothie smoothie fiber fra Altibox for resten av livet, men neidaa, gidder ikke grave hit nei. FU FU FU.

Må vel nesten vurdere å utnytte Chili mobil sin "Fri data" 1000Gb sak etterhvert da.
 #459757  av OleST
 
Har fiber på hybelen, savner det nå.... Kan se 480p videoer på YouTube her hjemme om jeg pauser videoen og lar den laste inn mens jeg gjør noe annet. (Om videoen er 15 minutter lang så tar det 20 minutt og laste den inn)
  • 1
  • 1071
  • 1072
  • 1073
  • 1074
  • 1075
  • 1138