Hallo.
Jeg skal selge en bil etter min far.
Bilen har vel stått mer i garagen en noen andre biler jeg vet om.. . Ble luftet litt i helgene og noen solskinnsdager ...
Lys blå. 1996 model . 1.8 l. Org. 115 hk. (?).
Den har gått kun 88.000 km ! Sort interiør.
Nb ! Fwd !
Den er 98 % strøken . ( liten skade på bakskjerm). 3 sett felger . 15/16 "
Tektylbehandlet jevnlig.
Ikke noe ekstra utstyr. Ikke takluke eller vinduer ! Ikke ac !
Ettersom bilinteressen er over gjennomsnittet i familien så monterte vi turbo og cooler. Piggyback ekstra sprut m. egen dyse. Bremset 165 hk hos Stensbøl med 0.4 bar ! Trykket ble justert lavt så den skulle holde med god margin uten å sette inn andre stempler, råder etc.
Proff sveiset grenrør i rustfritt stål. Effekt potter m toyota logo på stussene.
Bilen har stått rolig nå i mange år pga. sykdom. Plukket av alt trim utsyr og fikk den eu godkjent i fjor.
Alle trim deler er veldig fort gjort å sette på igjen !
Lurer på salgsverdi og om noen er interessert ?!
Ta kontakt for bilder og info ved interesse for kjøp! Kun seriøse henvendelser !!
Roar.
Jeg skal selge en bil etter min far.
Bilen har vel stått mer i garagen en noen andre biler jeg vet om.. . Ble luftet litt i helgene og noen solskinnsdager ...
Lys blå. 1996 model . 1.8 l. Org. 115 hk. (?).
Den har gått kun 88.000 km ! Sort interiør.
Nb ! Fwd !
Den er 98 % strøken . ( liten skade på bakskjerm). 3 sett felger . 15/16 "
Tektylbehandlet jevnlig.
Ikke noe ekstra utstyr. Ikke takluke eller vinduer ! Ikke ac !
Ettersom bilinteressen er over gjennomsnittet i familien så monterte vi turbo og cooler. Piggyback ekstra sprut m. egen dyse. Bremset 165 hk hos Stensbøl med 0.4 bar ! Trykket ble justert lavt så den skulle holde med god margin uten å sette inn andre stempler, råder etc.
Proff sveiset grenrør i rustfritt stål. Effekt potter m toyota logo på stussene.
Bilen har stått rolig nå i mange år pga. sykdom. Plukket av alt trim utsyr og fikk den eu godkjent i fjor.
Alle trim deler er veldig fort gjort å sette på igjen !
Lurer på salgsverdi og om noen er interessert ?!
Ta kontakt for bilder og info ved interesse for kjøp! Kun seriøse henvendelser !!
Roar.