TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • min 1992 celica cs nr 2318 vurderer salg

  • Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #444278  av mats_24
 
vurderer nå salg av bilen, bilen er påkostet MANGE penger å er i bra stand. er du seriøst interesert så kan jeg kontaktes på 98438707. Dette er en bil som det er mye gromme deler på. nevner bla. grom 5sgte med pressicion turbo,racer x innsug, tial wastegate, morrosso bunnpanne,cp,briancrower,bosch motorsport dyser, an fittings, 2 plata clutch,haltech sprut,tein, whiteline 205 bremser,mye custom lagd, Masse masse gromme deler og ellers en fin bil...
 #461162  av mats_24
 
Får lage litt liv i denne igjen... nå har bilen stått urørt i 2 år på lager etter at jeg fikk alvorlig leia. Men tatt den frem og bretta opp armene igjen. Har fått alt nytt rundt motor, som sprut,coiler,dyser,følere,og ledningsnett. Blor bremsing til neste uke. Spendt på resultatet, men målet er først og fremst å få en stabil og kjørbar bil. Effekt er det godt med i denna bilen uansett...
 #461164  av ArildM
 
Spennende :D
Lykke til og hold oss oppdatert på hvordan det går :wink:
 #461178  av mats_24
 
Har kjøpt meg et sett med org oz racing felger i magnesium til bilen, de er ferdig pussa opp og fått nye merker nå.. mem de er 5x114.3. Noen som har noe erfaring med spacer som endre biltsirkel? Hvor kjøper man noen som skikkelige og evt har tuv godkjennelse?
 #461180  av ArildM
 
Kjøpte custom spacere til felgene på MR2en i alle fall i sin tid. Kom fra Manton i Sverige, men tror de har gått over til å hete Spacers.se?
http://butik.spacer.se/sv/

De spacerne jeg fikk derifra satt som et skudd, måtte jobbe hardt for å få de av igjen, men det var bare pga at senteret var litt tykkere enn oem pga rust på skiva. Uansett, bra spacere derifra i alle fall. Gikk gjennom EU helt fint også.
 #461198  av mats_24
 
Da går jeg prøve noe fra ebay først, blir litt regning og spekulering rundt detta... mtp et på nye felga, samt å hvite hvor tykke spacera skal være, vil ha de helt ut i buen, også har 205 bremser og tein coilovere, så alt må stemme... prøver derfor noen billige fra ebay først, så kan jeg få noen tuv godkjente på plass når det blir som tenkt....

Oppdatering på bilen! Er levert til bremsing i dag etter en dag med masse greier og småting som måtte gåes igjennom.. er 100%avhengig av hjelp om dagen, da jeg har en arm i fatle og er sykemeldt! Men godt å se at man har kompiser som stiller opp!!

Kan moderator få flytta denne tråden til prosjekter?

Ble langt detta innlegget, hehe nå er det jaggu nattta også!
 #461207  av mats_24
 
Da er bilen oppe å går! Virker skikkelig fint nå, ikke bare på full gass. Så nå kan den brukes litt langs veien også... er bra med effekt også! Så tommel opp!

NÃ¥ er det ny diff som skal inn...
FÃ¥tt litt gnisten igjen
 #461235  av ArildM
 
Bruker mest PC, så jeg er usikker på, men burde gå an å laste opp med telefon også :)

Evt kan du bruke imgur eller andre bildetjenester å laste opp bildene der og kopiere lenke inn hit :wink:
 #461278  av mats_24
 
Blitt gjort en del mer en bare bremsing..

Jobben med sprutet,ledningsnett nye coiler,triggeroppsett osv er det magnus Aarflot som driver Østfold motortunning som har gjort..
Bremsing ble gjort hos Anders RIngstad av Magnus og Ringstad isammen. Resultatet ble 679hk og 831 nm og en kjempe kjørbar bil... godt fornøyd
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12