TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Myklebust sin tredje Carina II!

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #460934  av Myklebust
 
:mrgreen:

Var du på TR? Kiss og Iggy Pop var sjukt morro! :D
 #460936  av ArildM
 
Hadde lyst, men ble dessverre ikke til at vi dro! :?
 #461259  av Myklebust
 
Har skuffa Carinaen i år òg :( Blir ikkje rustfiks denne sesongen (Men neste år, lover lover...) :lol:
Som unnskyldning tok eg den med til Bilpleiehallen i Førde. Der fekk bilen lakkrens og polering :D Blitt ei stund sia eg vaksa den for hand, så var uansett på tide! Blei veldig bra! Kan anbefale firmaet! Blir fjerde gangen eg har vore hos dei no og dei leverer! :D Måtte teste tre ganger med Hiluxen før eg turde å gje dei Carinaen :mrgreen:
Vedlegg
27.08.19
27.08.19
Nypolert Carina II 2019 2000px.jpg (1.44 MiB) Vist 10526 ganger
 #461261  av ArildM
 
Kan ikke se noe rust jeg?
Bra du tar vare på grombilen :mrgreen:
 #461262  av Myklebust
 
Ellers er nybil-eventyret mitt over for denne gang! Har tenkt til å fortsette studier og dermed kan eg ikkje sitte med lån... Så Hiluxen er bytta inn hos Brages Bilforretning i Ålesund også tok eg ut eitt kjekt lite tyttebær i bytte. Det er en Yaris Tyttebær-Sport :) :) Greit med krefter i en liten fisebil på 1100kg, så ein heilt anna opplevelse enn Hiluxen :P

Er noken interessert i Hiluxen så kjem den for sal oppe i Ålesund hos Brages Bilforretning.
Samleis om noken ser for seg å kjøpe Yaris T-Sport så kjem mest sannsynlig min for sal rundt juni/juli 2020 :D
Vedlegg
Hilux og Yaris TS 2000px.jpg
Hilux og Yaris TS 2000px.jpg (1.2 MiB) Vist 10525 ganger
 #461263  av Myklebust
 
ArildM skrev:Kan ikke se noe rust jeg?
Bra du tar vare på grombilen :mrgreen:
:mrgreen: Nei, eg lever i denial eg også! :lol: Er heldigvis lokalt på en frontskjerm :wink: Må gjenopprette tillit når en driver å lyger til bilen :lol:
 #461266  av ArildM
 
Åssn motor er det i Yarisen igjen? Sikkert ganske frisk med relativt lav vekt og litt motor :mrgreen: Trenger jo ikke 500hk på Norske veier for å ha det arti :)

Hilux er vel litt anna bil sånn sett, fremdeles litt "båt" følelse, i alle fall sist gang jeg kjørte :lol: Kanskje tøffere en Yaris, det skal vel ikke settes under tvil da men.

Litt rust på en framskjerm er vel ikke det verste :D
Lykke til med studiene forresten :wink:
 #461274  av Phinex
 
Den Carinaen ser utrolig fin ut. Hvordan holder pinstripe og dekalene på bakluka seg?
Har gått meg hus forbi at du har eid en Hilux :lol:
Blir vel noe helt annet med Yaris, men den går sikkert godt som T-sport.

Lykke til med studiene ja!
 #461288  av Myklebust
 
ArildM skrev:Åssn motor er det i Yarisen igjen? Sikkert ganske frisk med relativt lav vekt og litt motor :mrgreen: Trenger jo ikke 500hk på Norske veier for å ha det arti :)
2ZR-FE :D http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=155 133 hest i bil på 1100kg. Kjekt det! Litt gokart-følelse er der! En smule torque-steer og fin lyd :D Ellers digger eg interiøret i bilen. Morsomt med instrumentpanelet midt på dashbordet, og der er TRE hanskerom :mrgreen: Neida, kul nok bil ;)
Phinex skrev:Den Carinaen ser utrolig fin ut. Hvordan holder pinstripe og dekalene på bakluka seg?
Tja! Pinstripene holder seg ok på førersida, men på passasjersida er det klistremerke ;) På bakluka er dei som nye :D
Phinex skrev:Har gått meg hus forbi at du har eid en Hilux
:mrgreen: :mrgreen: Fryktelig flott bil å ha! Var ikkje lett å gi slipp egentlig..!

Takk for lykken! Starter tidligst hausten 2020, så fortsatt ei stund til. Målet er å ha litt kapital når eg flytter.
 #461290  av ArildM
 
Yaris i baris neste sommer da? :lol: :mrgreen:


Ikke dum motor i en slik bil da :D
 #461309  av Myklebust
 
:lol: :lol: :lol:
 #461711  av Myklebust
 
EU-godkjent til 2022!
Blei oppdaga utposning på en bremseslange. Skifta ut dei, og ellers ingen feil 8)

Verkstedet tar mest sannsynlig rusten på forskjerm seinere i våres :)
 #461712  av ArildM
 
Sånn det skal være med en god gammel Toyota :mrgreen:
 #461751  av Makk
 
Utrolig lav km, gått nordpå der det ikke saltes av helvette, hvit bil uten en brun flekk å se, og hvit bil ser du absolutt alt av defekter lett på, den prisen var kanskje ikke så dum.

Den modellen der har jo alltid vært en bruksgjenstand for hver eneste medelsvensson fordi det har vært en helt utrolig god bilmodell med lite å vedlikeholde, så å finne en såpass grei en er nok vanskelig.

4 kids å dårlig råd over 20 års eierskap? Da er det en slik bil dem trengte :mrgreen: :mrgreen: Faderen hadde Datsun Bluebird, litt av ei pedoskute men jaggu varte den evig, styggtøff var den også, brun med hvite cover på headrestene til baksetene, de headrestene var forresten kun på "deluxe" versjoner ahahahahaha :D :D
  • 1
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 19