TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #461760  av ArildM
 
Gjør det gjør det! :mrgreen: :mrgreen:
 #461771  av OleST
 
Ble ikke noe hiace. Den var ihjelrusta...
 #461774  av ArildM
 
For 8k kan du i verste fall selge den i deler og gå i null :wink:
 #461821  av ArildM
 
Hadde ikke sagt nei til å se en sånn sidelengs i godt skuv da :lol: :mrgreen:
 #461822  av OleST
 
Er vel nesten stiligere med det planet. Måtte ha fått tak i en utstoppa kalv å ha baki planet på autocross :lol:

Klør etter å kjøre og eller skru bil... får jo ikke øvelseskjøre en gang.
 #461861  av celicat23
 
Da var H&R coilovere bestilt til A5'en. Prøve å få det til å se ut som skjermkant og dekk ikke er redd hverandre i sommer :lol: Men jeg er for gammel for "stance" så for en gangs skyld så tenkte jeg at jeg vil meg selv så vondt at jeg skal dra å få det godkjent i vognkortet. Litt usikker på om det blir noen andre felger også.. Så skal både A3'n og A5'n på service, og A5'en skal også eu godkjennes... Det blir bil sommeren 2020 for min del.
 #461862  av ArildM
 
Vet man er i ferd med å bli voksen når man ikke kjøper det billigste coilover-settet fra ebay, og faktisk kjøper noe man kan få godkjent OG faktisk drar å får det godkjent :mrgreen:
 #461863  av celicat23
 
Jeg har blitt så gammel at når jeg satt å titta på felger så begynte jeg å tenkte at jeg kanskje ville gå ned til 19" for å få litt mer gummi :lol: DET er ille :lol:
 #461870  av ArildM
 
Fornuften tar over? :lol:
Hva skjedde med "static life" og "stance before hoes" osv :lol:
  • 1
  • 1088
  • 1089
  • 1090
  • 1091
  • 1092
  • 1138