Ble "ferdig" med Witcher 3 før jul. Det var en høydare

Startet såvidt på Asassins Creed Valhalla i dag, grei skuring det. Skjønner ikke hvorfor ei som heter Eivor både kan være mann og dame da
Venter ellers på de siste delene fra Toyota, dyanmoreim + kamdeksel + noen klips.
Da er det bare å plages litt med å få inn polyforinger bak så er det bare montering som gjenstår.
I must confess
Lagde tidenes dyreste blå oljesøl på garasjegulvet etter en lang kjedelig dag med montering av alt på øversiden i motorrommet

TLDR: Søla nesten 3 liter Redline girolje på gulvet
Hvor var jeg henne i verden da? Joda, jeg hadde fått inn motoren, prikkfritt! Sklei rett inn, null stress, nada! Fått på motorfestene med Toyota specs moment og hele pakka. Montert den lange drivakslingen på passasjersiden, men skulle eeegentlig bare senke bilen for å løsne litt på fjerbeinet på førersiden. Fant ut at man måtte løsne på det for å få drivakslingen langt nok ut til at man kunne få den inn i girkassa igjen.
Senker bilen og fortsetter da naturligvis med ørten tusen andre småting i øvre delen av motorrommet, hvorfor ikke? Sånn når man først er i gang liksom. Fått på plass innsug, intercooler-rør +++ egentlig alt. Så kom jeg på at Bob Pham fylte på girolje i fra øversiden av motorrommet, god ide, mye lettere enn på bruke håndpumpe fra undersiden av bilen!
Perfekt trakt har jeg også. Null stress å få fylt opp girkassa tenker jeg. Står å nyter utsikten av en jalla-hobby-nestenproff nylakkert motor og bare koser meg og tenker at jeg skal gå inn etter dette. For da har jeg ikke noe mer jeg kan montere!
Fliser inn den siste halvlitern som skal til, og begynner å rydde opp. Dette med bilen godt planta ned i bakken. Setter på påfyllingsbolten på girkassen.
Skal til å heise opp bilen...
Ã… faaen?
Gulvet er blått
Akkurat like fin blåfarge som den dyre nye Redline Shochproof oljen
Rett over 1000 krons i blått blod dekker gulvet...
Attpåtil er den fint innblandet i litt rød kjøleveske som rant over når jeg fylte opp med det
Biltema støvsugeren gjør jobben....
Rett inn å bestille olje for nye 1000,-
Ei øl var helt ok da
Blir greit til våren