TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #462969  av ArildM
 
Om du først skal ha "kei car" må du vel i de fleste tilfeller regne med at rattet er på "feil" side :wink:
Med unntak av Jimny og andre som også selges andre steder enn bare japan.
Uansett kan jeg ikke se det på som noen veldig stor hemsko på en bil som stort sett ikke kan brukes til så veeldig mye praktiske ting :lol: :mrgreen:

Om du finner en NA supra i grei stand så har du vel fort like mye som du kjøpte bilen for i påkost før du har den ferdig med turbo motor og drivverk :lol:
 #463052  av 2r4rn3
 
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=203789798


https://www.auksjonen.no/auksjon/1986_T ... 5km/216089



Oppbygd? Nei! :shock: :roll:

Det er vel gamlebilen til Arild? :roll:
Har sett gjennom prosjekt tråden om "Bandit" mang en gang.
Per definisjon er vel bilen ikke "oppbygd", men det er gjort en enorm innsats i den bilen. :)
Oppbygd betyr vel rettet etter kollisjonskade eller noe sånn.

Får håpe denne nydelige bilen får en eier som tar like godt vare på den som Arild gjorde! :D :D
Sist redigert av 2r4rn3 den 13 jan 2021 23:05, redigert 2 ganger totalt.
 #463054  av ArildM
 
Gamle bilen min :)
Den er ikke oppbygd, det vil jeg tro er en bil som har vært foretatt rammebyttte på eller større konstruksjonsmessige endringer, men ikke siter meg på den :) Ombygd er den nok derimot definitivt :)

Style Auto kittet ble montert i 1990 i tyskland og har alle TuV papirer.
Eller var også coiloversene levert med TuV spesifikt for dette understellsnummer, men ser ut som at de er blitt tatt av.

Eneste som ikke er godkjent er "toppen" som de så fint skriver i annonsen, men spørs hvem du treffer på når du skal på eu :wink: Solgte forøvrig bilen for nesten av det dobbelte i forhold til nåværende bud.

Den er (var) dønn strøken både i lakk og mtp rust, ble plukket helt ned i småbiter i sin tid, og lakkjobben som er snart 10 år gammel(?) holder seg fortsatt godt ser det ut til. Så om noen kjøper den for 50-60 lapper mener jeg de har gjort en god handel. Bare recaro stolene er verdt plenty dollarinos, de også forøvrig en sjelden option originalt i 88-89 i super edition utgaven. Var også montert ett ratt som var en sjelden dealer option, men det ser ut til å være borte nå...

Så ja, bilen er ombygd, men for virkelige kjennere er det brukt veldig sjeldne enten OEM eller TuV godkjente modifikasjoner. Synd felgene som står på nå ser forferdelige ut :)

Bilde av bilen med felgene som ligger ved siden av nå:
download/file.php?id=54637&mode=view
Bilde fra bilmesse i Trondheim når den var på utstilling:
download/file.php?id=54627&mode=view

Kanskje ikke etter alles smak, men det var en utrolig morsom bil for min del den tiden jeg hadde den.
 #463058  av celicat23
 
Naf testen som ligger ved auksjonen hinter vel kanskje innpå at den bare har blitt kjørt av siste eier, og ikke fått så alt for mye vedlikehold :? Rimelig teit og ikke ha på de "rette" felgene, den ser ekstremt mye bedre ut med de.

380 SEC med rette stuket... Feil farge på interiør, feil motor, alt for dyr, men... HELT rett stuk:
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=202626232
 #463059  av ArildM
 
Kikka gjennom NAF testen nå.
Ser ut til at det har gått litt nedover siden jeg solgte den.
Men men, når det gjelder AW11 så er det fortsatt et bra eksemplar imho.

Ser den gikk for 75000,- ikke noe upris imho :)

Fin Merce btw 8)
 #463149  av laffy
 
Fant et gaaammelt motorbørsen.. Ikke akkurat dagens annonser, men moro likevel. Einars bil har vel sikkert importert flesteparten av St185ene i landet. Synd det ikke stod nummerering eller skiltnr på CSen, men sikkert ikke så mange 94-modeller i Norge
IMG_20210209_233145.jpg
IMG_20210209_233145.jpg (1.82 MiB) Vist 3870 ganger
IMG_20210209_233054.jpg
IMG_20210209_233054.jpg (1.14 MiB) Vist 3870 ganger
IMG_20210209_233031.jpg
IMG_20210209_233031.jpg (1.88 MiB) Vist 3870 ganger
 #463151  av magnesmurf
 
ArildM skrev:https://motor.no/bilkjop-bruktbil-forbr ... ing/191609
Bilde
Static lifestyle :lol: :mrgreen: :mrgreen:
At luftfjæring ikke tåler salt, var noe mercedeseiere smertelig fikk erfare for 20 år siden :lol:
Lurer på kostnad for å reparere :roll:
Kombiner det med feks en sprekk i batterikassa, som koster 300k å reparere. Så skal vi se hvor mange elbiler som blir eldre enn 7-8 år..
  • 1
  • 222
  • 223
  • 224
  • 225
  • 226
  • 269