TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #463208  av ArildM
 
Små barn store gleder :lol: :mrgreen: :mrgreen: Så rett du gjør :mrgreen:
Trodde først du skrev at du hadde kjøpt en kasse øl.
Må være en slags bygdavariant av pub til pub? Kjøre fra butikk til butikk å kjøpe seg pils. Litt verre her, da har du 2 butikker og neste er 4 mil unna :lol:
 #463210  av Makk
 
Var bare en sekse, men med det jævli brede ståbrettet, en kasse hadde vært NULL stress lol.

Den drar 40 opp en helt vanlig bakke, de fleste bakker, en bratt bakke bikker den litt ned til 25, og er den skikkelig bratt var vi nede i 10, man hørte den tok i, men det er jo også 100 kilo med pølserud som står oppå da, små marginer skal til før disse bittesmå elektrogreiene gir opp :D

Helt amazing hvor fort det gikk å komme seg steder, lå i 50 på flata langs veien, der er en 50 sone her å da holdt jeg trafikken i parkas å raske solbriller, hahahahaha, folk glante :D :D
 #463211  av ArildM
 
:lol: Living the dream 8)
 #463212  av OleST
 
De greiene der er sketchy, kan faktisk få ganske mye trøbbel om polisen tar deg...
 #463213  av Makk
 
Polis er non-existant her hvor jeg bor, og om dem skulle finne på å legge seg på hjul, jaja, mange plasser der ingen bil passer inn :D Prøv å spring etter noen i 50 :mrgreen:

Besides, du kan jo bare putre along slowly og ingen blir noe smartere :D
 #463218  av lasse
 
Snubla over denne som ble delt på en Audi V8 side på Facebook (for jeg har visst en sånn bil med rundinger foran og vri åtter også...)
Ser ut som ett spennende prosjekt!!

https://youtu.be/hWrWgXAIim0

Og når jeg var på isbane og prøvde å bruke opp nevnte vri åtter bil for ett par uker siden, så dukket det jaggu opp en sånn en GR yaris på isen også, med lappi dekk (ispigg light) så den leken og frisk ut!!
 #463222  av ArildM
 
Gjorde ikke Paul Woods noe liknende med en AW11?
Var jaggu meg mye motor der det normalt sett står en liten 4cyl sak :lol: :mrgreen:
 #463224  av magnesmurf
 
Har jo bygget til Turk også.
Langsmontert v8 fra en audi R8 hvis jeg husker riktig :lol:
 #463226  av ArildM
 
Er vel noen som har satt inn en LS motor også, tverrstilt i en SW20.
Eneste aberet er vel at du er begrenset til en automatkasse, men det hadde vært helt ok for min del :lol:
 #463234  av celicat23
 
Hvis andre har fulgt med like dårlig som meg: det kom ut en grand tour episode i slutten av desember... Hadde ikke fått med meg det før nå. Episode 2, sesong 4.

 #463236  av ArildM
 
Vet ikke om dette er lov å si.... Meen er jeg den eneste som kjeder meg litt over Top Gear / Grand tour / hva det nå enn er nå?

Oppskriften er den samme som før, kast masse penger på 3 gamle gubber, send de på tur med noen biler som er ment for asfalt, inn i "jungelen" der hvor det ikke finnes veier som er ment å kjøre på med vanlige biler.
Klager ikke, men synes bare oppskriften er gjentatt så mange ganger nå at selv de 3 store gamle kongene begynner å miste sjarmen. Eneste forskjellen denne gangen var at de hadde med seg enda dyrere og enda mer modifiserte biler :lol:

Hammond og han ene fra Mythbusters skulle vel fortsatt være strandet på øya de endte opp på, og lage egen serie der? Vet ikke om den har kommet ut, eller om jeg har så veldig lyst å se serien heller :lol:

Problemet i dag er vel at vi har alt for mye underholdning å velge mellom. Har motortrend + utallige serier på YouTube, så utvalget er vel nesten for stort :lol:
 #463237  av celicat23
 
fult lov og si... det begynte og bli litt ensformig allerede når de het top gear. Det er en av sesongene av the grand tour hvor jeg bare gav opp og så ikke de siste episodene som var engang... Blir bare litt gøy å se igjen "gjengen" nå siden det er såpass lenge siden.
 #463241  av magnesmurf
 
Sier meg litt enig.
VIrker som om det er mindre fokus på å lage god underholding og mer fokus på å spytte ut programmer bare for å tjene penger etter at trioen ble "kjøpt" av amazon.
Top gear hadde en vesentlig bedre underholdingsfaktor, da det ble lagt mere arbeid i manus der.
Men top gear er clarckson og co, så etter de sluttet har jeg nektet plent å se på det.
  • 1
  • 1096
  • 1097
  • 1098
  • 1099
  • 1100
  • 1138