Muricans har stappa LS i SW20, verden er perfekt igjen
LS4 med automat.
Måtte "notche" rammevangene for å få plass til drivakslingene, ellers ingen større modifikasjoner for å få plass såvidt jeg kunne lese meg frem til.
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec - 2004 Toyota MR2 SMT PGP - 2006 Toyota Rav4
Ok. Så dette er måten legender kjører bil på
Klasseskille mellom veldig mye annet jeg har sett kjøre rundt ringen. Måten bilen "flyter" over svingene på heelt på grensen til slipp er vanvittig. Bærer fart igjennom hele runden på en vanvittig måte IMHO. Jeg vet jeg ville ha bremset mye hardere, svingt mye mere og hadde sett ut som den knølen kontra F1 sjåføren (kanskje ikke så rart ) Rett og slett utrolig imponerende.
Har sett mye råere biler, og mye "villere" kjøring, men dette var en helt annen flyt over.
Smooth is fast, and fast is smooth er virkelig sant etter å ha sett en runde med denne karen.
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec - 2004 Toyota MR2 SMT PGP - 2006 Toyota Rav4
Greit at Toyota hybrider kjører CVT girkasse, men Regera bare høres heelt feil ut. Ja speedometeret hopper til 300 lett, men det høres fortsatt helt feil ut
Ettersom den har bare ett enkelt gir virker det som om utvekslingen er daffere fra 0-100 enn fra 200-300 (naturligvis siden peak HP i motor kommer høyere opp i registeret).
Virker bare så feil hele greia
Rå bil, men jeg vet rett og slett ikke mtp hybrid greia og den rare girkassen.
Ikke at jeg noen gang står i noen posisjon til å kunne kjøpe noe annet i den klassen uansett da
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec - 2004 Toyota MR2 SMT PGP - 2006 Toyota Rav4
Viste ikke at de hold på enda
Kule folk som har jobba hardt imho.
Og godt å se at PimpMyRide ikke var toppen av karrieren deres, kanskje heller motsatt, noe som gav de PR de ikke er heelt stolt med
Smarting han som meldte inn sin egen TransAm for å få den "pimpet" under datterens navn
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec - 2004 Toyota MR2 SMT PGP - 2006 Toyota Rav4
Sååååå nærme en skikkelig smell ved rundt 1:10 merket
Er vel akkurat derfor man strengt tatt aldri bør trø gassen i bånn i 4(?) gir med en sånn bil...
Greit du har 1200hk++ men så ikke ut som at bilen var helt stødig når du skal ned i 120 på et par sekunder
Ellers blir man aldri lei av 1000hk ++ Supraer
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec - 2004 Toyota MR2 SMT PGP - 2006 Toyota Rav4
Du har sett drifting fra midtøsten og tenkt at det ikke ser så trygt ut? Afrika får midtøsten til å se ut som de lager en trafikksikkerhetsvideo til sammenligning..