Takk. Den lå jo ute en stund, desidert billigste IS300h F-sport. La den ut for 179 og fikk solgt den for 169, da var det en eneste interessert. En ung hyggelig fyr som skulle ha det som sin førstegangsbil. Ingen andre av de som lå ute er solgt sist gang jeg sjekket. Alt i alt synes jeg det var en grei handel, og jeg var ikke den som ville stå i mot og prute på noe som trolig er ganske så tungsolgt.
Kjøpte den for 300k i 2018 og hadde den ganske nøyaktig 4 år, med ca 10 mil kjøring om dagen 5-6 dager i uka. Så den kostet meg ca 3000 i mnd i verditap, og med en jobb med ikke så mye over 20k utbetalt så er det jo ikke noe spesielt hyggelig regnskap, særlig ikke om man regner dekkslitasje, delekostnad, forsikring, drivstoffutgifter, og 1,5 time om dagen med kjøring. Men igjen med et hus til 700k så har det jo vært en veldig grei periode i livet sånn totalt sett sånn økonomisk.
Så sånn alt i alt, er det ikke noe jeg kommer til å savne. Det var en veldig pen bil, nydelig å kjøre, men samtidig var den alltid skitten, og jeg brukte alt for mye tid på å stelle med den imho.
Pene biler må være til pynt, derfor blir det konge med noe man ikke er så redd for fremover. Kan bare slenge motorsaga baki, og ellers litt internkjøring her jeg bor.
Ikke minst er en 2002 Rav4 noe man enkelt kan skru på, lekker det spyleveske så er det bare å røske ut tanken og hente en ny en på huggeren? Så jeg må si meg fornøyd

Null dekktrykksensorer, slipper å bruke timesvis på å demontere en fanger med snart 10 års gamle Toyotaklips i alle retninger.
Håper du finner ut av Lexusen, for min del ønsker jeg en gammel traktor av en Rav4 hjertelig velkommen som erstatning