TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #464432  av laffy
 
Det er flere som tilbyr lagringsforsikringer for noen kroner i året. Koster ikke så mye, og da får man forsikret deler osv..
 #464433  av ArildM
 
Absolutt, men tanken med å avskilte "hjemme" er vel at man skal kunne gjøre det med minst mulig pes i vinterhalvåret. Hvis man da må tegne ny forsikring hver høst og vår så blir det ikke så enkelt lengre?
 #464434  av Makk
 
Jeg blir så forbanna, nå skal miljøhelvettet kreve at motorveier skal ned i 90 kph.....

Trenger en AG3, ett klokketårn å fri sikt til hele MDG snart, fordømte terrorister er dem

Verste av altz dem får støtte av NAF, som jo som kjent har blitt en jevla sykkel å elbilmafia.

Meld dere inn i Amcar asap, dem gjør helsikes mye bra for hobbybilfolket også.....
 #464435  av OleST
 
Faen for noe drit.
 #464439  av ArildM
 
Mye er kanskje ille, men at man må kjøre i 90 i stedet for 100? Det er ikke verdens undergang imho. Og i alle fall ikke grunn nok til å gå til vepnet auksjon :lol: Men det er bare mine 50 øre :) Heldigvis gjør vel MDG det utrolig dårlig på meningsmålinger, siden mer eller mindre alle partiene har fått grønnvasket politikken sin.

At Amcar er en god klubb for alle oss som er glad i bil, det er derimot helt sikkert. NAF er som du sier blitt litt for "grønne" og er nok mer glad i sykkel og elbil...
 #464440  av OleST
 
Tar toget jeg, gidder ikke å kjøre bil inrushet inn og ut av lillestrøm.

Menneh, væpnet auksjon? Skuddsalve pr bud :lol:
 #464441  av Makk
 
Skulle vært meg den største glede, og jeg forventer fredspris for å gjøre det også, siden vi lever i bakvendtland så får man den om man tar livet av nok folk, se bare på diverse mottagere som har bombet å herjet land i årevis :lol:

Vi har jo 110 soner, du kjører jo nesten helt opp til Mjøsbrua fra Osloland i 110 nå, og det er snakk om 120 eller 130, det er hva vi kaller framsteg her i verden, få opp farten på ting.

Ligge å fitte i 90 og mindre pga alle Yariser kjører bare 70? Skyt meg.

Ja, Amcar reiste til Brussel og fikk stoppet årlig EU kontroll på motorsykler, traktorer og fra 2 til 1 år på personbiler også... Dem fikk også stoppet bilbransjens store våtkåte drøm at å fikse sin egen bil skal bli ulovlig, argumentasjonen var jo at elektrikere å slikt måtte man jo ha, hvorfor ikke "fagfolk" på bremsene til bilen sin.

Faen til skadede folk, bukken å havresekken er dem, proteksjonisme som leder til ekstreme priser, NEI takk. Good going Amcar ;)
 #464453  av Makk
 
Wow.

Prøvd å selge noe på Finn i det siste?

Betale nesten 600 kroner for å bli rent ned av frekke kommentarer å skambud?

Hva skjedde med folkeskikken :lol:
 #464455  av magnesmurf
 
Er vel på vei med prøveprosjekt på 120 km/t også. https://www.tv2.no/a/14047391/
Da er det ganske stor forskjell på 90 og 120. Eventuelt ligge i 120 uansett og få nærmere 10lapper i bot hvis man bllir tatt i 90 sone på motorvei som er bygget for 120.. :roll:

Folkeskikk, tenke på egen hånd og sunn fornuft er borte. Snart fjernes ordene fra ordboken.
Men de erstattes av mange andre spennende ord istedenfor. Kjøttskam og Klimabrøl ble feks tatt inn i 2019 :lol:
 #464457  av ArildM
 
Folkeskikk er for lengst borte.
Erstattet av at alle er best :lol:
Stakkars Ukrainere som kommer til Norge og tror at det er verdens beste land å bo i (?) :lol:

Noen som vil ha hjelmen min før jeg kaster den?
https://www.finn.no/mine-annonser/detal ... =253256782
 #464466  av OleST
 
fått på sommerdekk på XC70`en nå... bil selges, den er jo så sinnssykt godt klistra på veien nå at det er farlig.

dura inn i en sving (i mexico) i litt væl god fart og jeg er ganske sikker på at indre hjul forran løfta seg fra asfalten... mangler bare girkassebygg og litt lettere trim nå så kan man jo banke snørra ut av RS6 og slikt skrap til mellom 6 og 10x det XC`en koster som bruktbil.

Og altså, her snakker vi XC70 med 2cm heveklosser, fortsatt så er den skikkelig gokart å kjøre. Koni FSD (røde) dempere, lesjøfors fjører og powerflex polyuretan foringer i hele bakstillinga, litt stivere enn originalt men ikke i nærheten av ubehagelig eller røff å kjøre.
 #464467  av ArildM
 
Sommerdekk? Her har det kommet 20cm snø de siste dagene :(
Ikke at jeg har noen biler jeg gleder meg til å sette sommerdekk på lengre :lol:

Kjør pent 8)
 #464468  av OleST
 
Kjøres pent ja, bruker cruisen religiøst nå. Er helt skummelt hvor lite som skal til for å bli førerkortløs i en så sprek bil.
 #464469  av magnesmurf
 
OleST skrev:fått på sommerdekk på XC70`en nå... bil selges, den er jo så sinnssykt godt klistra på veien nå at det er farlig.

dura inn i en sving (i mexico) i litt væl god fart og jeg er ganske sikker på at indre hjul forran løfta seg fra asfalten... mangler bare girkassebygg og litt lettere trim nå så kan man jo banke snørra ut av RS6 og slikt skrap til mellom 6 og 10x det XC`en koster som bruktbil.

Og altså, her snakker vi XC70 med 2cm heveklosser, fortsatt så er den skikkelig gokart å kjøre. Koni FSD (røde) dempere, lesjøfors fjører og powerflex polyuretan foringer i hele bakstillinga, litt stivere enn originalt men ikke i nærheten av ubehagelig eller røff å kjøre.
Litt optimistisk kanskje? :lol: Greit at D5 går bra, men det er ikke T5 ;)
Holdt for øvrig følge med en RS6 når jeg hadde en Wrx Sti for en del år siden. Den gjorde 0-100 på 3,9 chippet.
Rs6en dro fra etter 180 (også i mexico)
 #464470  av OleST
 
Får jo plukka 4-500hk ut av en D5 om man bruker litt penger på den men ja, litt optimist :P ville forsåvidt heller hatt T6 om jeg skulle tatt sikte på RS6 og M5'er.
  • 1
  • 1112
  • 1113
  • 1114
  • 1115
  • 1116
  • 1138