TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • SamletrÃ¥d for motorrelaterte smÃ¥klipp fra f.eks YouTube

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #464950  av ArildM
 

"For de som synes det er ufordragelig stille i sin elektriske bil kan vi nå installere 2stk 6x9" høyttalere under bilen din, så den høres ut som en EKTE MANNLIG V8" :lol:
Endelig kan du plage naboen din slik som du så nostalgisk husker du gjorde på 80 tallet!
:lol:

Seriøst :roll:
 #465079  av ArildM
 

Syke saker.
Er vel veldig nærme grensen for hva som er mulig mtp fysikkens lover, for ikke så snakke om hva kroppen tåler :shock:

Nye tider for nyheter snart:
"60åring bevistløs etter å ha vært uheldig og trykket gassen i bånn i ett lyskryss" ?:lol:
 #465180  av ArildM
 
Stilig 8)
Da gir det håp om at det fortsatt finnes noen skjulte skatter der ute i årene fremover. Yaris får du jo slengt etter deg, så absoulutt fortsatt mulig å få tak i rimelige prosjektbiler :)
Slenge inn en 2ar fra en eller annen hybridbil så har du "lett" vei til 300whp fra en 2l NA motor også 8)
 #465250  av ArildM
 
Oi Ghostrider :shock: :D Der fikk jeg flashbak til 20 år tilbake 8)


Ser ut til å være Patrick Fürstenhoff ? Ikke lite overraskende en profesjonell motorsykelist.

Hvordan han ikke har dødd i løpet av disse årene er utrolig. Skjønner at han er eksepsjonelt flink til å kjøre sykkel, men i den tette trafikken så er det for min del umulig å se om en bil plutselig har tenkt å skifte felt :?: Men etter så mange år og så mange stunts er det vel tydelig at han ikke har overlevd bare ved tilfeldigheter.

Dette og Getaway In Stockholm var myye underholdning i mine ungdomsår 8)
  • 1
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 50