TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #465490  av ArildM
 
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=297319823
Bilen er originalt sølvfarget, men ble opplakkert i bayside blue før den ankom Norge. Lakkjobben bærer preg av å være hastegjort. Flasser noe rundt vinduer og er ellers fin langt ifra men langt ifra fin. Kom originalt som Automatgir, men er ombygd til manuell girkasse med en noe sliten RB25DET girkasse (noe uling fra lagre men fullt kjørbar)
RB25 har sånn 180hk?
Lakken er sliten, og girkassen i ferd med å ryke?
Motor har fått oljeskift mellom hver 6000-8000 kjørte km (Liquid Molly 10w60)
Hvorfor skal folk fylle den tjukkeste Racing olje til vanlig veibruk?

Pris eks omreg
500 000 kr
Hmm :?

Bilde

Skal ikke si så mye siden jeg selv holder på å importere JDM fanboiii bil, men 500k? Virkelig?
 #465530  av ArildM
 
Gikk inn på firmaet, og "Budgivningen fortsetter" står på nesten unntak ALLE annonsene de har :lol:
Utrolig desperat firma :lol: :roll:
 #465532  av Makk
 
Høres ut som kebab-auto.

Kjøp ingenting av de svindlerne sier jeg bare.

Greit at jeg hater glassmager fra både bertel o steen og toyota, men du får ihvertfall det som er avtalt.... Om det var enn så dyrt lol..
 #465536  av ArildM
 
:lol:
Aka, vi kjøpte denne billig for å fikse den opp og selge den med stor profitt, men vi fant ut at skadene var så omfattende at det ikke lønner seg. Men vi er uansett såpass frekke at vi selger den for 13'000 mer enn vi kjøpte den for. Lykke til! :D
 #465539  av ArildM
 
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=299297680

Bilde

Snakk om optimist :lol:

Neida, er vel min egen optimisme denne gangen. Vanskelig å prise noe slikt, men har lagt i over 100 lapper selv og utallige timer, så får jeg 80ish så er jeg nøyd :D
 #465541  av Makk
 
Slike som det der som gjør at en gir opp finn og selging generelt

En får bare brenne inne med alt en har å forlange vikingbegravelse der alt skal være med om en forhåpentligvis 50 ish år
 #465545  av Makk
 
Handlevogn vinge, pedointeriør, jallastereo, gen 2 turbo motor uten papirer og chassis med mye utbedringer for femti k?

Åssen klarer noen å forlange 70 for en gti som ikke starter og en kan stikke hånda gjennom chassis? :Lol:
  • 1
  • 250
  • 251
  • 252
  • 253
  • 254
  • 269