TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #465655  av ArildM
 
Enig ang AW11ene som ligger ute nå.
Ingen SW20 ute akkurat nå heller, tidligere har det jo alltid vært noen greie objekter som har ligget ute til kurrant pris.

Mk3 Supraen var en pen sak, jeg vil si prismessig også greit priset siden det trolig er lagt i 200k bare i motor og girkasse. Kunne ha tenkt meg den selv også, men som du sier, skal ha plass også. Håper den gikk til en bra eier :)

Off Topic: Lån er vel noe som er bakt inn i verdensøkonomien nå, leste en teori om at det er fint at land skylder hverandre penger, for da er ønsket om å utradere den som skylder deg penger litt mindre :D Med såpass høy inflasjon som det er nå er det jo fint for de som allerede sitter med store lån og klarer å betjene de da inflasjonen vil gjøre at lånet relativt sett blir mindre (3mill i lån er mindre verdt jo mindre man får for hver enkelt krone). Så det vil nok aldri bli slik at majoriteten i Norge er gjeldsfrie. Spørsmålet er vel om man får en "korreksjon", og hvor hardt det går utover både enkeltpersoner og stat, men det er en diskusjon for en annen tråd :wink:
 #465667  av ArildM
 
Nice! Noen gang må du bare se forbi merke og innrømme at en bil er særdeles gjennomført og rå.
Det er "feil" både med Opel og "oldschool" V8, men hadde ikke nektet på å eie og cruise rundt i en sånn en :D
 #465757  av ArildM
 
:lol:

Bilde
Originalfjærer? :shock:
Mer Lowrider stance :lol:

Ellers så bilen faktisk relativt grei ut mtp pris? :) Lett å bytte tenningslås om det er alt som feiler den. Lexus style lyktene bak er heller ikke så fryktelig pene. Men sånn alt i alt og i forhold til en velbrukt 200SX til 300k så var det en grei bil.
 #465758  av ArildM
 
Var faktisk en del MR2er for salg nå ser jeg.
Er vel flere som begynner å kjenne på renteøkninger og må selge litt leketøy?

Snakker om leketøy:
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=310501638
320k for en 2jz Hilux, med KANSKJE godkjent motor?
Bilde

Tror jeg ville ha prøvd den prisen MED godkjent motor. Selv da er det en sær sak.
 #465772  av ArildM
 
Litt mer info:
Screenshot from 2023-07-19 16-52-42.png
Screenshot from 2023-07-19 16-52-42.png (3.28 MiB) Vist 348 ganger
Må være glad i rødt i alle fall :lol:

Om jeg ikke tar helt feil fantes det et kitt for å bygge om Volvo til Rover V8 (mener det var tilgjengelig på 90-00 tallet), med godkjenningspapirer fra Volvo som bekreftet at det var godkjent bytte. Lurer på om jeg ikke hadde papirer/kit for å gjøre dette med Chevy 350 motor for alt for lenge siden.
 #465809  av ArildM
 
https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=316233463
Bilde
"Høstkupp" bare 420k :lol: NA Supra med fake Work felger!
Er det denne vi har diskutert her på forumet tidligere? Til sånn ~200k?

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=316043406
Bilde
Utrolig pen bil, men:
Den er ikkje godkjent med bredding, felger, stoler og eksos!
Så tror du bør ha noen veldig gode venner på verkstedet du skal prøve å få denne gjennom EU kontroll :lol: Sikkert derfor den ikke har vært godkjent siden 2020 :roll:
Høstkupp det også, bare 420k!
 #465812  av celicat23
 
Det er jo alltid "enkelt for en som er nevenyttig" eller "burde være en enkel sak å få godkjent" etc når det kommer til biler som aldri vil bli godkjent, men selges til en pris som om alt er godkjent. En annen "artig" ting med den rx7'n:

Neste frist for godkjent EU-kontroll: 30.06.2020

:lol: Lykke til :lol:
  • 1
  • 252
  • 253
  • 254
  • 255
  • 256
  • 269