TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • SamletrÃ¥d for motorrelaterte smÃ¥klipp fra f.eks YouTube

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #465662  av ArildM
 
Takk for tipset :)
Wangan Midnight er vel også verdt å få med seg, men regner med du har sett det :)

Har såvidt begynt med Full Metal Alchemist Brotherhood, ikke helt kommet inn i det.
Anime kan bli litt mye, men samtidig er det 1000x bedre enn all reality greier som finnes i dag. Er bare at jeg sjeldent setter av tid til noe annet enn litt Forza noen ganger i uken og div andre random serier.
Så en stund på One Piece, men falt ut av det for flere år siden :)
 #465702  av ArildM
 
Når Toyota endelig lagde en PEN prius, da skal de ikke selge den her på berget...

Gjennomsnittlig Nordmann:
MEN DET ER JO IKKE EN EL-SUV med 50+ mils rekkevidde :shock: :lol: /sarkasme


Så vi får klare oss uten :)
 #465703  av celicat23
 
De er vel redde for at den skal konkurrere mot noe annet de tjener mer på (jada, jeg vet offisielle unskyldningen er prisøkning). Jeg håper toyota kan drite i og putte ulakkert plastpaneler på biler også, det er så inne i helvete grusomt. BZ4X ser ut som forlat fabrikken før de rakk å lakkere hele bilen :roll:
 #465704  av ArildM
 
Men det ser jo tøft og utdoorsy ut :lol: :roll:
Den nye CHR kommer i det minste til Norge ser jeg...
Bilde
Aka, enda en SUV på markedet

Stasjonsvognen og sedanen er vel død i dette landet, dessverre.
 #465723  av ArildM
 


Enig her, må vel være få biler som kler elektrisk driverk så godt som en Rolls Royce hvor kundene ikke trenger mye rekkevidde, de kan jo bare ta privatflyet :lol: :D Og stillhet og komfort er i høysetet :)
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 50