TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• VÃ¥ler gatebil 2004

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#46612  av bose

Bilde
Har han fått igang den gamle symaskinen igjen nå

#46618  av Kjelliken

:D Helt kanon alla de bildene speeder.. :wink:
Vet nå hvor jeg skulle ha vert denne helgen :cry:

#46651  av Goose

har fått en filmopptak fra våler... skal redigere den, bare jeg får tid...

#46666  av Speeder

ErikG skrev:Bilde av bilen til brodern også jo.
http://bilder.tvangsinnlagt.no/gatebil- ... 014?full=1
MÃ¥tte jo knipse litt av 200 gjengen. Meget bra oppslutning av de da. :idea:

Hadde vært gromt å fått samla en god gjeng med toyota. Opel hadde vel den klart beste merke standen.

Ikke jeg som har tatt bilder. Eller hadde det vel vært endel derfra også;)
Vil jo være god profilering å samlet en gjeng med banner å greier på gatebil. Blir fort litt mere oppmerksomhet da, enn att man står sprett rundt.

#46673  av Christian

Hadde vært artig og samla endel toyota'er ja :)

Arne og jeg greide faktisk 45mil på banen i løpet av 2 dager i en mk1 han har kjøpt. Kjørte litt over en time og 10mil på en økt, var bare inne en liten tur pga ett svartflagg :lol:
Var best sent på lørdagen da, regna/snødde såpass at banen ble litt våt, eneste gangen det gikk ann å leke litt :twisted: Sitter her med nesten 6 timer video :roll:

#46675  av ErikG

får prøve å få det til på Rudskogen. Vet ikke om bilen er klar til da. Har ikke bestilt stylingen enda. Må vente til bilen er tilbake i form. Hadde ikke tid til å reparere den på Toyota her, så må ha den på verksted i Jessheim. Skal ringe dem i morra og se om de kan ta den. Håper på det.

#46677  av Speeder

ErikG skrev:får prøve å få det til på Rudskogen. Vet ikke om bilen er klar til da. Har ikke bestilt stylingen enda. Må vente til bilen er tilbake i form. Hadde ikke tid til å reparere den på Toyota her, så må ha den på verksted i Jessheim. Skal ringe dem i morra og se om de kan ta den. Håper på det.
Hvilke dato`r er det på ruudskogen i år da?

Man må i såfall bestille plasser på forhånd, og helst avtale plass i forvegen, så folk hvet hvor de skal møte opp. Man kan jo f.eks bestille 10 plasser, vet ikke helt hvordan ordninger gatebil har på slikt jeg.

Ford-klubben prøvde på våler, men det ble heller dårlig. Hvis noen så teltet som lå på bakken på gokarten? :lol: På fredag fikk de besked om att de hadde fått plasser rundt gokartbanen, men på lørdag var det ny vakt. og han viste de nyankomne til plassa ved siden av 200sx klubben.

#46682  av densortecelicaen

Fikk samlet en gjeng med kompiser i fjord på rudskogen vi.. er jo bare å være tidlig ute.. det var vi i fjord og fikk konge plass... team cyclone om det sier noen noe..??

#46686  av ErikG

9-11/7 på Rudskogen.

#46723  av jan-erik

Christian skrev:Hadde vært artig og samla endel toyota'er ja :)

Arne og jeg greide faktisk 45mil på banen i løpet av 2 dager i en mk1 han har kjøpt. Kjørte litt over en time og 10mil på en økt, var bare inne en liten tur pga ett svartflagg :lol:
Var best sent på lørdagen da, regna/snødde såpass at banen ble litt våt, eneste gangen det gikk ann å leke litt :twisted: Sitter her med nesten 6 timer video :roll:
45 mil på banen i løpet av 2 dager er seriøst mye :-) Hvordan stod det til med dekk etter kjøringa? Skulle tro du fikk veldig mye dekkslitasje etter 1 time på en økt med orginale dekk som ofte blir veldig varme og myke? Men var kanskje litt kjølig? Kjørte vel selv rundt 170km på Japsetreffet i fjor i løpet av en dag.

Gleder meg til video. En ørliten redigeringsjobb foran deg :wink:

#46728  av Arne rebel

Her ser du resultatet etter 2 dager med ekstrem glede... Dette er dekket bak på førersiden,(dekkene var halvslitte når vi startet) litt mere mønster på andre siden.
Vedlegg
P5240189.JPG
P5240189.JPG (287.13 kiB) Vist 4534 ganger

#46732  av jan-erik

Var ikke mye mønster der gitt :-) Men regner med at det definitivt var verdt det :D

Skal på Rudskogen i morra å kjøre, samt 3 dager på ACR neste helg, + kjøring til ACR og Arendal. Blir nok garantert dekkbytte før fellesferien dette :-) :cry: Og dekka foran var nye for 1 måned siden, og dekke bak er vel kjørt 2 måneder bare.