Den jeg har nå med V6 hadde en ugodkjent 3 gen 3SGTE med noen papirer fra han dansken som importerte store mengder slike en gang, sto at det kom fra en MR2 og hadde xxx kilometer på seg, ikke akkurat letteste utgangspunkt så det ble grøftekanten auto ved hver EU på den ja.
Den andre røde jeg hadde, BP44538 however, den var godkjent med Gen 3, det sto dog ingenting om at det VAR en gen 3, men det var den han hadde brukt, det er da en del tid siden og fyren jeg kjøpte bilen av sa egentlig bare noe på linje med at "jeg kjørte jo bare opp der med noe hjemmesnekra originaleksos"
Ligger sikkert mye mer bak, men at faren eide ett bilverksted her på disse kanter kan jo ha hjulpet.
Den hadde endret til GT-S i vognkortet, aldri sett en annen MR2 med det som opprinnelig er en GTI, men om dem har brukt samme fyren som jeg brukte så kan det godt hende det gikk for det var en veldig medgjørlig type, han brydde seg bare om at dette her var godt gjennomtenkt, godt utført å godt forklart.
Dog nå er jo ikke å skifte til en motor som kom i disse bilene noen stor forandring i forhold til han nissen som har godkjent en Supra med 1000 hester (DE AVGASSPAPIRENE VIL JEG GJERNE SE!!

)