TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #466477  av ArildM
 
Loven er lik for alle :lol:
SVV har blitt bedre på mange vis, men er nok noen stasjoner som fortsatt henger etter.

Imponerende gjennomført Mercedesen du linka til.

Må vel gå an å få godkjent luftfjæring så lenge du har TuV eller tilsvarende?
 #466478  av celicat23
 
Bare du ikke drar til Jessheim så kan du sikkert få det godkjent. Det har vært diverse biler med godkjent luft til salgs så er ikke umulig. Jeg hadde bare ikke giddi' forsøkt der engang, selv med tuv papirer.

Ble rett og slett glad inne i meg når jeg så bildene fra understellet til mercedesen.
 #466480  av ArildM
 
Får meg til å ha lyst til å gjøre det samme med Mr2n min. Men vet ikke om jeg har peiling og utstyr nok til å gjøre det. Må vel bare begynne et sted og jobbe meg videre. Heldigvis en liten bil det da :mrgreen:
Men kan bli skummelt om man må begynne å religiøst vaske og shine undersiden av bilen like mye som oversiden :lol:
 #466507  av ArildM
 
https://www.vegvesen.no/kjoretoy/kjop-o ... er=NV69379
Kjøretøyet har bruksforbud og kan ikke brukes
:lol:

Står jo drifting på rattet da? Så da er den vel rigga til å drifte med alle sine 26hk med motoren bak? :roll:
 #466518  av ArildM
 
Den er jo relativt sjelden, oog et eksempel på ganske tullete ingeniørverk, som vi neppe kommer til å se igjen.
Vil noen produsent komme til å rive ut baksentene og sette inn en motor bake i en billig hatchback igjen? Tviler :D

Men står jeg i kø for å kjøpe? Nei takk :D
 #466521  av magnesmurf
 
Makk skrev: ↑01 apr 2024 14:41 Det heter å sminke grisen på fagspråket, Clio? Cmoon :lol:
Det er jo et samleobjekt. Og lyden i de er ganske sinnsyk. Men utfra det jeg har hørt er det helt grusomme å kjøre :lol:
  • 1
  • 267
  • 268
  • 269
  • 270
  • 271