TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #466554  av ArildM
 
Aldri hørt om denne før.

Tror nok ikke jeg heller hadde gitt den summen, men som du sier, potensiell "collectors item" om 20 år kanskje? :lol:
Tror heller jeg ville ha gått for en GR Yaris (nye sorten med awd osv), men den er vel nært på dobbelt så dyr den også.

SÃ¥ jeg klarer meg finfint med Caldina stasjonsvogn med awd turbo, og mye mer plass enn noen som helst yaris til 100k :mrgreen:
 #466556  av celicat23
 
Litt min tanke også.. Hvis du først har tenkt til å bruke så mye på en yaris så sparer du vel heller litt lengre og går for en GR. Kan ikke se for meg at denne blir noe mer samle bil en yaris turbo'ene for å være ærlig. Det er for lite forskjell mellom denne og en standard en, kontra GR'ene med bredding osv.. Tror ett sted mellom 250-300 er en mer realistisk pris.
 #466557  av ArildM
 
GR Yaris har også en ganske så bra katalog med ettermarkedsstøtte.
Utrolig mye mods og muligheter, mens denne må du nesten beholde stock skal den ha noe verdi.
Og som du sier, det ligger en del "hot hatch" Yariser/Corollaer for salg innimellom, og ingen av de ser ut til å være så veeldig ettertraktet.
 #466558  av magnesmurf
 
Top gear eller James May testet vel en slik grmn yaris?
Tipper også at GR yaris er vesentlig mer valuta for pengene :wink:
 #466574  av Makk
 
celicat23 skrev: ↑13 apr 2024 13:18 jeg liker at han poengterer at det er ett "prosjekt" med de bildene :lol:
Ja du har vel forsøkt selge ting på Finn selv regner jeg med :D

Dem skal ha både garanti å kvitteringer på biler til 7 tusen kroner, gjerne i 5 år :lol:
 #466618  av ArildM
 
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html ... =349406272

Bilde

Stiv pris for noen få hk ekstra? Men sikkert en meget morsom motor :)
Genialt om noen har en sliten GTI motor og vil ha et ganske så plug and play swap, som strengt tatt ikke trengs å godkjennes :)
 #466620  av magnesmurf
 
Relativt stiv pris da. Nesten 50 laks for en sugemotor, som fortsatt ikke er godkjent.
I den prisklassen får man turbomotor eller 1mz-3vz v6 med alt som trengs for å sette inn bilen.
 #466621  av ArildM
 
30k hadde kanskje vært greit, men 50k er vel litt drøyt.
Kommer vel an på om rett kjøper dukker opp :)
  • 1
  • 267
  • 268
  • 269
  • 270
  • 271