Bleh.
Jeg hadde tenkt å bytte til Sbanken fra Sparebank 1 for det er bare ræva.
Men glad jeg ikke gjorde det for DNB er omtrent den verste banken som noen gang har eksistert.
En leder med årslønn på snart 16 millioner som sier vi må lære oss å klare oss med mindre, fuck you lol
Bank er det verste som fins, når man endelig har gjennomskuet det så kan man begynne å beundre det absolutt eneste positive med Islam : Renter er helt forbudt, der inngår man en låneavtale og betaler tilbake en fastsatt sum....
Jeg sitter dog her enda med under 2 prosent i effektiv rente fordi jeg var snar og bandt den før galematias å gjengen gikk løs på virkelig sett med renteheving, heldigvis, men det er jo bare meg personlig da, hjelper litt lite om alt går på skogen grunnet monster-rente, hva tenker dem egentlig med...
Sparebank 1 driver også forsikringsselskap, som gir fantastisk pris første året, så sniker det seg inn neste år en monster-økning som dem unnskylder med "økte priser" dem ble sagt opp på stedet og avtalen jeg fikk med Storebrand var faktisk enda bedre.
Tror jeg skal sende dem en mail å høre hva dem kan tilby om dem vil ta over hele bankgreiene mitt også.
Helt utrolig frekk de Sparebank 1 selskapet som forsikrer, fremtind heter det.
Fikk betale 24 tusen i året for 3 motorsykler, 2 biler, huset, barnet, campingvogna, min egen rumpe å en ekstra reiseforsikring, det ble plutselig 38k året etterpå, hvorfor det liksom.
Gikk ned på 20 med Storebrand, å slik har det vært i 4 år nå, stabilitet det er bra