Litt flere bilder. Opprydding i kabler og ting som ikke trengs, testet å ha kun blåtann mottaker koblet til forsterker, men ble ikke fornøyd. Så det blir nok en ny headunit.
Den jeg bestilte først ble aldri sendt, så da er dette neste alternativ:

Kombinerer touch med knapper, og det er nødvendig fant jeg ut når jeg kjørte en tur i går.
Spilleren som står i nå er tydelig 10 år gammel, veldig blass skjerm, funker greit, men liker ikke dobbel din spillere som må ha plastikk fyllere på siden for å fylle opp originalt rom på 200x100mm på 2din Toyota spillere av nyere type.
Ellers bare velstand, ble merkbart stillere i bil etter å ha støydempet dørene. Er en del dekkstøy, så blir nok noe mer demping etter hvert. Moddet en Audi A4 støtte til å passe i midten, kjapp mod som funket veldig greit. Nerdet ut med å ta ut klokken og polere den, polerte også opp eksosstussene og girskifteren. Sort vektet girkule fra SW20 turboen ble også montert inn i denne, litt morsomt at den ble med videre

Skal ta en interiørrens på setene og gulvteppe, og sette inn setene med impregneringsspray etterpå.