TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #466738  av ArildM
 
Skillsene er ikke glemt.

Flott "komposisjon" eller hva det heter, flyene ser svære ut, og sola treffer plantene i forgrunnen med bra kontrast mot den mørkere skogen. Ting jeg har lite peil på, men samtidig så skjønner jeg at det er gjort skikkelig :D

Satte det siste skogsbildet som wallpaper nå :D
 #466739  av celicat23
 
Bilde

Bilde

...og det er hva jeg har holdt på med så langt i sommer. Hadde før sommeren sett for meg at jeg skulle dra på de fleste treff å ta masse bil bilder igjen, men må ærlig innrømme at jeg får mer glede av å bare ta på meg sekken å gå ut i skogen så vet ikke helt hvor mye det blir av biler.
 #466740  av celicat23
 
Du får si ifra hvis du vil ha noe i bedre oppløsning Arild. Jeg legger ikke ut noe i "bra" oppløsning grunnet tidligere erfaring med å ferske folk i og stjele bilder til diverse på nettet :?
 #466741  av ArildM
 
Skjønner :) De havner vel på alle mulige sider med null kreditt til deg som har tatt de vil jeg tro :roll:

kringlerdalen, bingenmai1/2/3, 12mai3 hadde vært nice i 4k/høyere oppløsning hvis du har? :D
Setter de i bakgrunnen på stuepcen, funker fint med litt "duse" bilder der, og har samlet litt i den stilen som jeg roterer på fra tidligere. Skal gi deg kreditt hvis noen spør :mrgreen:
 #466775  av celicat23
 
Bilrelatert, endelig? A5'n, ute med eu-kontroll hjula (originale 9x20). Ser ut som det skal være en strak uke med regn nå så måtte ta han ut av garasjen og blåse pollen støve av han.

Bilde
  • 1
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103