Tjaa Enda en 1300hk +++ hyperbil. Hørtes ut som stemmen uti videoen var generert av en robot. Og hvorfor er den i to tonet farge? Sånn lakker halvparten, og resten i sort plast? For å spare vekt? P1 var en vakker sak, denne, meeh.
Litt ala 296 GTS, rød og babyblå! Fordi det er en "hybrid"?
Jesko kanskje den peneste hyperbilen nå?
Men så klart en smakssak, og mye penger er vel ikke alltid = god smak
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec - 2004 Toyota MR2 SMT PGP - 2006 Toyota Rav4
Digger den tekniske måten de forklarte ting på før i tiden
Ingen storfan av diesel i personbil, men morsomt å se hvorfor teknologien er så utbredt i så mange andre aspekter.
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec - 2004 Toyota MR2 SMT PGP - 2006 Toyota Rav4
140 dollarinos for å ta hjulkontroll selv? Høres for godt ut til å være sant, men de linker til en del studier som viser at de er mer nøyaktige enn de fleste verksteder: https://gyraline.com/pages/study1
Vi får vel takke alle big tech selskapene som har fått studiene av vår hverdag såpass nøye at selv gyroskopene i en smart-telefon er på autoindustri nivå.
Så da får grøftekanten auto litt konkurranse på 4hjulskontroll. For akkurat der har jeg vert skeptisk på hjemmeløsninger med kosteskaft, husholdningssnøre osv
Og som vanlig, selvgjort er velgjort, kanskje i mye høyere grad enn en underbetalt stakkar som ikke bryr seg så veeeldig om å få alt perfekt, bare så lenge det lyser grønt på skjermen.
Såh, dagens diy tips fra min kant Og joda, det er nok en del negative sider, slik som at du ikke får noen tilbakemeldinger i "realtime", men for den prisen er det vel verdt å prøve?
- 2002 Toyota Caldina GT-Four N-spec - 2004 Toyota MR2 SMT PGP - 2006 Toyota Rav4