TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #467943  av OleST

Næææ, stod nok der fra før av :lol:
 #467951  av OleST

Yuhu! Da var kontrakta på hybel signert også har jeg feira det ved å blåse 30 laken på bakaksling til 242’en :oops:

Må jo få driten ferdig før jeg flytter sånn at jeg forhåpentligvis kan vise resten av taperne på parkeringa utenfor jobben at jeg har størst kølle :lol: Hadde vært litt gøy i ca. ett kvarter å bruke den som bruksbil i byen, helt til jeg må kjøre til Drammen for å kjøpe ett fat med drivstoff og/eller må kjøre lengre tur hvor jeg får erfare at det var litt dumt å bytte ut samtlige gummiforinger med uniballs :lol:
 #467952  av Makk

Da slapp du bo i Campingvogn :lol:

Og har du serr satt på uniballs på noe du skal kjøre litt på vanlig vei? Dem er rævva etter litt fukt og veistøv kombo :cry:

In other news, 25 meter, 9mm, 1 hånd, med et våpen jeg har skutt 3 ganger med, det blir bedre 8) :D
Vedlegg
Snapchat-397885137.jpg
Snapchat-397885137.jpg (580.66 kiB) Vist 1876 ganger
 #467953  av OleST

Er uniballs med gummihette/«kondom», holder visst greit på vei i følge folk som bruker bilen med det mye oftere enn jeg kommer til å gjøre.

Ikke værst det der!
 #467961  av OleST

XC’en har lagd en rar klunke/skrape lyd, titta under så var lagerfestet til mellomakselen litt rustent.
IMG_1656.jpeg
IMG_1656.jpeg (2.77 MiB) Vist 391 ganger
:shock:
 #467962  av Makk

Wtfffff bro.

Har noen godkjent det der før?

Det der tok ikke akkurat bare 2 år !!! :lol:

In other news, søknader på tre kaliber er innsendt, 22LR, 9mm og 380 Auto 8)

Så får vi se om min storkriminelle bakgrunn som bygdeslåsser for 16 år siden har noen betydning fortsatt :lol:
 #467963  av ArildM

:lol: Litt rustent.

Ja de gir nå våpen til all slags tullinger i dag :lol: :mrgreen:
Neida, blir vel pistoleras og mer til på deg også Makk, du er jo blitt en grepa kar og en bra borger 8)
 #467964  av Makk

Ã…ssen vet du det?

Jeg er jo etter absolutt alle kriterier som er satt av våre "myndigheter" fullstendig og totalt høyreekstrem.

Ingenting hadde gledet raddissene mer enn å kunne stemplet meg som den neste Breivik å brukt en slik som meg som neste skrekk-eksempel på at vi er alle ultra-rasister :lol: :lol:

Forskjellen mellom oss konservative og leftie-raddiss-båset er vel at vi kan ha slike ting uten å gå bananas i gata eller på butikken med dem :roll:
 #467966  av ArildM

Hehe, forskjell på å ha en mening og å utgjøre en fare for samfunnet?
SÃ¥ langt har det da heldigvis ikke kommet at tanker og meninger er kriminelt straffbare :lol:
 #467968  av Makk

ArildM skrev: ↑22 mai 2025 21:18 Hehe, forskjell på å ha en mening og å utgjøre en fare for samfunnet?
SÃ¥ langt har det da heldigvis ikke kommet at tanker og meninger er kriminelt straffbare :lol:
I England har dem kommet dit.

Vi kritiserer Russland for å arrestere en 250 ish folk for å "snakke opp mot regimet"

Vel, i England i fjor var det 3200 personer som ble arrestert for å si sin mening mot myndighetene, smak litt på den å søk det gjerne opp.

Vi er ikke så veldig langt bak at tankene å meningene er straffbare :(
 #467971  av ArildM

Jeg tenker at det ironiske er jo at i et samfunn hvor ALT er lov, du kan være 70 forskjellige kjønn og legninger osv (jeg har ingeting i mot akkurat det, vær hva du vil så lenge du har det bra med deg selv og ikke tvinger det på andre), da er INGENTING lov.

Altså har du lov til å være hva du vil, men du kan ikke si hva du vil, som igjen gjør at du kan være noe, men du kan ikke kritisere andre for å være det :lol: Du kan jaggu meg ikke kødde med din egen særegenhet, uten at andre blir fornærma av at du "nedverdiger" deg selv :shock: Så jo mer som blir lov, jo mindre blir lov, hvis dere skjønner meg :roll:

Skulle jo tro at i et åpent og fritt samfunn så kunne alle si sin mening uten å bli straffa for det, hvis ikke er det jo ikke et fritt og åpent samfunn? Men neida, jo mer som er lov, jo flere er det som tar seg nær av ting og blir krenka. Djeeez :lol:
 #467991  av OleST

Har nå fått lagd gasswire til 242’en 8)

Ooooog funnet ut at ledningsnettet til motoren er ganske bajs :cry: må enten finne ett brukt ett jeg kan restaurere eller kjøpe nytt «basic nett» også korte ned og terminere ledninga etter behov. Dette har uansett stått på ønskelista fordi jeg vil ha o2 sensor og litt annet som mangler nå fordi kobling av sprutet ble gjort etter «K.I.S.S» prinsippet (Keep It Simple Stupid) fordi det skulle være enkelt og lettservet i løpsbilen. Greit med noen flere sensorer og litt dill i en veibil sånn at man holder koll på at motoren er happy over lengre marsjer.

Også er det noe satans digg med fungerende XC70, bilen er så jævlig deilig å kjøre med understellet som sitter i den nå, ny forstilling, polyforinger i hele bakstillinga, adaptive Koni dempere, osv.
 #467993  av Makk

GJ Ole :D

Noen flere bilder av morroa?

Also, i morgen går reisen sørover, endelig tur med MR2, og været er tidenes fuckings søppelregn :( :(

Håper det klarner litt opp, reisen går til Lom for overnatting hos familie, deretter direkte ned til Holmestrand og levere Ducati på storservice, deretter opp til Magne å hente 125ccm Cagiva Mito prosjektet jeg har kjøpt til min datter (om 14 år lol) som han så snilt har lagret hos seg til jeg fikk ut fingeren å reist nedover.

Stor takk til deg Magne for slik en flott langtidslagring, du får samme tjenesten i retur om du trenger den 8)
Vedlegg
b9b24926-bf83-4f1e-9153-fb75a7cf733f.jpg
b9b24926-bf83-4f1e-9153-fb75a7cf733f.jpg (331.82 kiB) Vist 70 ganger
 #467994  av OleST

Ikke stort å ta bilder av enda, blir vel noen bilder neste helg når delene til bakaksel har kommet.
  • 1
  • 1165
  • 1166
  • 1167
  • 1168
  • 1169