Jaa, har du sett prisen på å trekke av ?
Å kjøpe ammunisjon er jo bare å glemme ihvertfall, kun selvlading der i gården.
Til og med 20 patroner 44 magnum er jo 300-700 kroner LOL og du trenger cirka 60 patroner for ett program hahah
Jeg har fylt safen med 22lr, 9mm og 380 auto, bestilte PPK'en forrige fredag og greidde svinge det slik at dem får den på samme forsendelse fra USA fra Jaktdepotet som Kimberen jeg har bestilt.
Er fryktelig lang ventetid, men nå er det altså endelig på vei fra statene... Er jo ikke annet å forvente når en kjøper ting som ikke er tilgjengelig lokalt.. Det virker som om sjappene bare vil selge Tanfoglio og CZ + billigmøkket fra laveste hylle her tbh..
Kompissen min fikk endelig sin CZ Shadow 2 i 6 inch, satan for ett våpen, 36k kostet den... Men steike den var overraskende flott å skyte med i forhold til klubbens "vanlige" 9mm våpen, rekylopptaket og avtrekket var HELT annerledes.
En merket godt at dette var balansert ut og påkostede greier for å si det sånn.
Ellers så er jeg litt der at jeg tror jeg må skifte grep på Waltheren, det sitter som skudd i hånda... Var derfor jeg bestilte den, MEN jeg merket noe jeg ikke merket på den jeg fikk prøveholde, å jeg tenkte sikkert ikke over det der og da..
Når jeg drar opp våpenet så må jeg vinkle håndleddet ganske hardt nedover for at framkornet skal gå ned til balanse mellom baksiktet, jeg tror rett å slett att grepet er alt for bratt.. Kan ikke skyte duell eller hurtigpistol om jeg må bruke ubehagelig og ikke naturlig håndposisjon for å få våpenet siktet riktig.
Kommer nok til å bestille et grep fra Rink, han jeg skyter sammen med kjøpte det til sin Benelli MP90 og det var enorm forskjell.