TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #468635  av OleST

Snubla over ei Krag Jørgensen låskasse så nå har jeg designa min egen patron til den, 6,5x55 hylse som kappes av ved skuldra og åpnes til .458 så man kan bruke 45-70 kuler i den, subsonisk og ekstremt stille 8)
IMG_2936.jpeg
IMG_2936.jpeg (1.36 MiB) Vist 66 ganger
IMG_2937.jpeg
IMG_2937.jpeg (1.46 MiB) Vist 66 ganger
Må få tak i pipeemne og bygge integrert lyddemper så tror jeg det her blir gromt, med veldig mye optimisme så håper jeg på å ha dette skytbart til bukkejakt neste år.
 #468636  av Makk

Som jeg sier, her kan en forske og nerde til NASA banker på døren og rekrutterer en kun pga dedikasjonen alene :lol:

For min del har bilinteressa fullstendig forsvunnet, kjøre det liker jeg men har totalt fått avsmak over all form for skruing...

Jeg prøvde meg i garasjen i går, det endte med jeg slo på lyset, trasket litt rundt å lurte på hva jeg skulle gjøre, så slo jeg av lyset og gikk igjen.... Dumt med tanke på at jeg må redesigne eksosanlegget under bilen og det er jo litt pjask...

Men så kan jeg ikke selge heller for lisjejenta mi har fått opp øynene for "pappa sin svarte brom brom" og maser konstant om å bli kjørt i barnehagen av den, så enn så lenge er den safe :lol:

Har mest lyst på en CLA 45 AMG Shooting Brake, det er mange fine ute for rundt 350-400... Men jeg tøyer litt til for det er dyrt å betale for en campingvogn når en plutselig ikke har bilen som var nedbetalt til å drage den noe mer :lol:
 #468637  av magnesmurf

OleST skrev: ↑26 nov 2025 22:28 :lol: :lol:

Holder på med å finjustere gravering av bilder på pepperkaker, tenkte jeg skulle gravere bilde av noe gøy (som ikke fører til HR møter) på ei pepperkake også snike den i boksen på pauserommet på jobb, dog litt usikker på hvor grensa går mellom «hva faen? haha, se på pepperkaka mi!» og «HR møte NUH! Henrettelse ved daggry!», min første tanke var QR kode til rickroll men er ikke sikkert alle tar den, evt ingen som tør å scanne tilfeldig QR kode fordi alle har fått opplæring i cybersikkerhet x hundre ganger++.
Sånn appropå pepperkaker.
Her er kanksje litt inspirasjon. 3d printede former
Vedlegg
pepperkaker.jpg
pepperkaker.jpg (116.02 kiB) Vist 48 ganger
 #468639  av ArildM

MÃ¥ jo vitenskapelig smake mye bedre med pepperkaker i slike former 8) :mrgreen:
 #468646  av Makk

4 Kalibre godkjent i dag av das polizei...

Har dem feil opplysninger om meg? Den småkriminelle bygdeslåsseren fra det ultimate grisgrendte strøk der vold etter noen drammer er helt nødvendig for livets opphold?

Bor en så langt fra sivilisasjonen at det gjør ingenting om vi springer i skauen å skyter vilt rundt oss likevel?

Kanskje dem syntes synd på meg som bor her der vi må springe i kapp med maten vår og beskytte oss mot sabeltanntigre, da kan det faktisk hende at dem ser nødvendigheten i å ha våpen for å holde kone og barn i live :lol: :lol:
 #468647  av ArildM

Skal jo ikke se bort fra at det kan komme rekende inn en og annen isbjørn på mørekysten også? :lol: :mrgreen: Så det er klart du må ha til et hvert behov :wink:
  • 1
  • 1178
  • 1179
  • 1180
  • 1181
  • 1182