TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • BMW 850 CSi vs Toyota Supra Mkiv

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

 #49650  av Erlend
 
Interessant :) Men det virket nesten som om forfatteren var litt partisk gjennom hele intervjuet synes jeg, han la utstyr o.l. på Supraen i et ganske annerledes ordlag enn utstyret på BMWen f.eks. Men det var moro å lese! Synd at det ikke var bedre bilder :?

 #49662  av Zerpent
 
Har ikke lest artikkelen enda, men bmw 850 syns jeg er en rå bil. Eneste bmw jeg kunne tenkt meg er den og nye m3...

 #49666  av hmsilset
 
Zerpent skrev:Har ikke lest artikkelen enda, men bmw 850 syns jeg er en rå bil. Eneste bmw jeg kunne tenkt meg er den og nye m3...
Helt enig i det med 850!Så lenge det ikke ligner på BMW
så er BMW veldig fint 8) Fått fremkallt messe bilder fra treffet.
Har de i bilen om du vil se i helga eller før :P
var heldig med noen!

 #49762  av @lpher
 
Erlend skrev:Interessant :) Men det virket nesten som om forfatteren var litt partisk gjennom hele intervjuet synes jeg, han la utstyr o.l. på Supraen i et ganske annerledes ordlag enn utstyret på BMWen f.eks. Men det var moro å lese! Synd at det ikke var bedre bilder :?
Det er litt av det jeg mener...artikkelen er skrevet da supran var ny (i think) og det gjennspeiler litt at vi var enda mindre bortskjemte med japanske sportsbiler da...enn nå :) En annen ting er at 850'en kosta 'an arm and a leg more' også da:D

@lpher