TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Trenger nye fete lykter til min MR2 1991 mod IKKE kjip org.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#50652  av FireWalk

Bare en liten ting.. satt og leste gjennom hele posten her nå.. og det er mye snakk om konventering til 94+ baklykter.

Og da tenker jeg på den Senter plata. Dere sier dere må lakkere den etterpå? jeg var og bestilte senterplate og ryggelys osv for noen dager siden.. Også spurte jeg om det gikk ann å få denne plata ferdig lakkert i rød (fargekoden på bilen min). Jada, det var ikke noe problem. De hadde alle fargene inne. Og det ble ikke noe tilegg i prisen heller. Kostet det samme for alle fargene.. enten den er svart, rød eller gul eller hva det måtte være..

Så nå var jeg og hentet det.. Ingen lakkering nødvendig... :-)

Kan det være tilfellet at jeg har oppdaget noe ingen andre har vist om? eller... ? uh.. :-)

#50655  av chris

FireWalk skrev:Bare en liten ting.. satt og leste gjennom hele posten her nå.. og det er mye snakk om konventering til 94+ baklykter.

Og da tenker jeg på den Senter plata. Dere sier dere må lakkere den etterpå? jeg var og bestilte senterplate og ryggelys osv for noen dager siden.. Også spurte jeg om det gikk ann å få denne plata ferdig lakkert i rød (fargekoden på bilen min). Jada, det var ikke noe problem. De hadde alle fargene inne. Og det ble ikke noe tilegg i prisen heller. Kostet det samme for alle fargene.. enten den er svart, rød eller gul eller hva det måtte være..

Så nå var jeg og hentet det.. Ingen lakkering nødvendig... :-)

Kan det være tilfellet at jeg har oppdaget noe ingen andre har vist om? eller... ? uh.. :-)
det stemmer delvis. men den finnes ikke i fargen min f.eks., fordi de senterplatene bare er lakkert i de fargene som fantes fra 94 og utover. og fargen på f.eks. min bil, tok de bort når rev3 kom ut.

#50657  av [BHS]paladin

eller min farge som er egenkomponert =) INGEN SOM HAR DEN FARGEN hehheheheh

#50660  av erling

[BHS]paladin skrev:eller min farge som er egenkomponert =) INGEN SOM HAR DEN FARGEN hehheheheh
Er det Nismo-mafia som har kjøpt seg liksomtoyota??

Har du bilder av bilen din da?

#50662  av Speeder

erling skrev:
[BHS]paladin skrev:eller min farge som er egenkomponert =) INGEN SOM HAR DEN FARGEN hehheheheh

Må si jeg sitter å funderer på det samme noen ganger :?

Men gutten har nok bil ja. var en av de få som møtte opp på strømmen rett før arendaltreffet.

#50664  av Mr2 Mk2

erling skrev:

Har siden første stund tenkt at det måtte være noe slik,men tenkte det var best å holde kjeft er så fredelig av meg :lol:

#50674  av chris

blir egenkomponert farge på min også, når jeg skal lakke. :)

#50685  av turboman

Mange her inne som skal modifisere baklysene denne sommer, skjønner jeg... :)

Har selv sendt mail til VeilSide, om kjøp av nye baklykter, men jeg får ikke noe svar. Ser han ikke har noe innlegg her heller, så kan jo hende han er på ferie, da..

Noen som har tlf-nummeret hans, mon tro??

#50688  av chris

turboman skrev:Mange her inne som skal modifisere baklysene denne sommer, skjønner jeg... :)

Har selv sendt mail til VeilSide, om kjøp av nye baklykter, men jeg får ikke noe svar. Ser han ikke har noe innlegg her heller, så kan jo hende han er på ferie, da..

Noen som har tlf-nummeret hans, mon tro??
har sendt deg nummeret på PM :)

#50697  av VeilSide

Oh hoi ... du som ringte? Lå og sov jeg :oops: . Var ei stunn det var litt "lagg" i den flotte mailserveren min slik at mailer kom i hytt og gevær. Men nå har du fått svar på mailen.

#50704  av turboman

Var nok jeg som ringte, ja.... :)

men, så mailen din, så dette blir bra! :D

#50726  av erling

Speeder skrev:
Men gutten har nok bil ja. var en av de få som møtte opp på strømmen rett før arendaltreffet.
Hehe.. Da så. Var litt premenstruell igår.. 8)

#50728  av Speeder

erling skrev:
Speeder skrev:
Hehe.. Da så. Var litt premenstruell igår.. 8)
Hehe, fort gjort å bli det når det er ENDA en dag til helg :P

#50729  av erling

Speeder skrev:
Hehe, fort gjort å bli det når det er ENDA en dag til helg :P
Japp. :P

Begynner å bli heftig denne tråden etterhvert.. Ser ut som vi har klart å toppa heile driden. Bilde

#50730  av Speeder

Begynner vel kanskje å liten smule off-topic, eller 'ka du tru'?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8