TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mk2 turbo??

  • Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

 #558  av Shorty
 
Hei alle.

Har tenkt mye på å kjøpe meg en mk2 turbo fordi den bilen er jo helt rå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Er det noen som vet hvor jeg finner en? Har funnet ett par stykker men den ene var overpriset som f... og den andre var tvilsom selger med masse feilinformasjon som tilbehør og oppgraderinger.???
Har også tenkt på å importere en selv men det er så mye makk. Bilene er som regel 100% rustfri fra tyskland.
Noen som kan hjelpe meg?
Tar imot alle tips med stor takk.. :D

Vennlig hilsen Shorty  :p

 #562  av CelicaTurbo
 
John Morten her på forumet har en bil til salgs, du kan kontakte ham på jomo_turbo@hotmail.com Denne turboen er litt dyr men motoren og girkassen er totaloverhalt som dekker den høyere prisen og vel så det. I tillegg har den noe styling som du ellers ikke finner så mye av også.. fordelen med å kjøpe en bil med helt overhalt motor er jo at du slipper å tenke på slikt på mange mange år da, mens de fleste tidlig 90-modeller som er til salgs nå heller begynner å bli moden for en overhaling til mange titalls tusen spenn..

et annet alternativ er å snakke med en importør og høre om de vil importere for deg.. Jeg vurderte å importere for noen måneder siden og forhørte meg mye rundt og jeg kan ærlig talt si at den eneste importøren som imponerte meg med bra seriøs respons og skikkelig oppfølging var Megleriet i Stavanger. De var hyggelig og hjelpsomme, som er mer enn jeg kan se om de ti-talls andre jeg kontaktet. Men, nå valgte jeg å ikke importere så jeg kan jo ikke garantere at de er flinke til det da.