TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • NY SERVER!!

  • All info relatert til klubben og forumet.
All info relatert til klubben og forumet.
 #5842  av CelicaTurbo
 
Da kjører forumet på ny server og det ser ut til at overføringen gikk flott! :D

En fin liten ny ting nå er at forumet støtter opplasting av bilder eller andre vedlegg, maks 2Mb for nå: Bare sjekk her:
Vedlegg
Ku-faen!
Ku-faen!
cartoon_cow_female_stare_md_wht.gif (19.72 kiB) Vist 3423 ganger

 #5843  av chris
 
Dette må jo bare testes ;)
Vedlegg
Tittelen sier vel alt ;)
Tittelen sier vel alt ;)
Womenscarpark.jpg (27.91 kiB) Vist 3422 ganger

 #5844  av CelicaTurbo
 
hehehe :D

 #5846  av CelicaTurbo
 
som ekstra info: serveren har vært litt oppe og nede nå på lørdag pga at jeg har jobbet med den og restartet den et par ganger. Tenker jeg er ferdig nå så ting skal være stabile igjen. Gi beskjed om dere opplever problemer fra dette tidspunkt av :)

Ellers har jeg lagt til en "Links" meny øverst i forumet, rett over "Logg out". Her er det mulig å legge inn og dele linker til sider dere finner på nettet, enten morsomme eller nyttige linker :)

Ellers er det mulig med vedlegg som jeg har nevnt. Jeg synes at brukergrensesnittet der er litt dumt, men her er en kort forklaring:

-Trykk browse for å finne filen på din maskin.
-Skriv inn en beskrivelse.
-Trykk "Submit" knappen.

Det skal holde :) Knappen "add attachment" er ment for å legge til flere vedlegg, så du trenger bare å trykke på den en gang for hvert nye vedlegg, bortsett fra det første. Slik ser det ut med flere vedlegg:
Vedlegg
Fil 2
Fil 2
005.jpg (7.9 kiB) Vist 3417 ganger
Fil 1
Fil 1
Vision.jpg (2.83 kiB) Vist 3417 ganger

 #5847  av erling
 
Dæven, nå var det kjappere ja! Bilde Konge!
Vedlegg
piano.jpg
piano.jpg (37.64 kiB) Vist 3415 ganger

 #5848  av jumbo
 
Dette var kjappere ja! Bra respons!

 #5912  av Goose
 
Meget bra! Nå får jeg lest alle nye poster uten å måtte lage te i mellom hver klikk :D

Hvem linux distro kjører du på?

 #5945  av CelicaTurbo
 
jeg kjører nå redhat 7.3, er ingen racer på linux og er selvlært på det meste så da går jeg for det trygge valget. Prøvde først redhat 8.0 men hadde problemer med at levert apache og php ikke fungerte så bra sammen og var litt usikker på om jeg ville prøve "downgrade" så da gikk jeg heller til en tidligere og tryggere distribusjon..

 #5960  av MR2turbo
 
Jeg syns dette virka veldig bra, jeg.. Kjempe greit å kunne legge ved bilder uten å måtte uploade de til sen server og deretter lime inn..

Får gjøre en test.. :)
Vedlegg
pussyclose.jpg
pussyclose.jpg (19.83 kiB) Vist 3387 ganger