TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvite sideblink til mkIV?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#60090  av Ninjamannen78

Tror alle toyota nå for tiden har stort sett samme blinklys, jeg ble anbefalt av svenskene på supramannen siden å kjøpe blinklysa som egentlig hører til nye typen Celica. Bestilte det og de passa perfekt, men ser jo i etter tid at samme blinklysa sitter på corolla, avensis, carina, rav4 etc.

#60095  av @lpher

Ninjamannen78 skrev:Tror alle toyota nå for tiden har stort sett samme blinklys, jeg ble anbefalt av svenskene på supramannen siden å kjøpe blinklysa som egentlig hører til nye typen Celica. Bestilte det og de passa perfekt, men ser jo i etter tid at samme blinklysa sitter på corolla, avensis, carina, rav4 etc.
Det ante meg det ja...men greit å få det bekrefta :)

@lpher

#60096  av erling

Jeg og bestilte corollalys til min i sin tid. Er sikkert mye likt. :)

#60104  av 2fast4u

Det at jeg anbefalte de nye Avensis lysene var at disse er "klarere" enn Corolla lysene, lysene på bildet her
http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... highlight=
har en noe mørkere "reflektor" og blir litt matt i forhold, og disse loddrette stripene i glasset på Avensis lysene er noe kraftigere og færre.

Smak og behag, men jeg liker Ave-lysene bedre. :)

:wink:

#60134  av @lpher

Nice..thanx :) I'm having a set ihverfall :D

@lpher

#98586  av @lpher

Bringer denne tråden tilbake fra de døde...da jeg gjerne kan tenke meg en second opinion på noe her :)

Har jeg tulla helt av her nå?...eller er det slike blinklys han vil selge for 600,- her?! :)
http://www.supramannen.com/viewtopic.php?t=3984

#98844  av 2fast4u

Hvis dette er Avensis-lysene så har han bra fortjeneste på dette.
Mener å huske at lysene kostet rundt 200.- pr stk med gul pære og pæreholder.
Maser man litt foran deledisken så får man sikker litt rabatt også på denne prisen. :)

#98896  av sexten

mens vi er inne på det, det er ikke noen som har 97+ Supra frontblinkers, eller vet hvor jeg kan få tak i?
De ser sånn ut:
Bilde

#98922  av GT_rider

2 FAST 4U skrev:Hvis dette er Avensis-lysene så har han bra fortjeneste på dette.
Maser man litt foran deledisken så får man sikker litt rabatt også på denne prisen. :)

Så man får altså med gul pære vis man kjøper klare blinkers?

#98932  av @lpher

2 FAST 4U skrev:Hvis dette er Avensis-lysene så har han bra fortjeneste på dette.

Akkurat det som slo meg også gitt :D

#98934  av @lpher

sexten skrev:mens vi er inne på det, det er ikke noen som har 97+ Supra frontblinkers, eller vet hvor jeg kan få tak i?
Popp innom nærmeste toy forhandler og mas på pris...så skal du se det blir ordnings :)

#98935  av @lpher

GT_rider skrev: Så man får altså med gul pære vis man kjøper klare blinkers?
Yepp :)

#98967  av lasserj

toyota ansatte kan gi 15% rabatt til "kompisser" :)