TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • F1 news: Trulli til Toyota

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #61030  av jan-erik
 
Renault fører Trulli går til Toyota neste sesong. Blir en liten forbedring det med Trulli og Ralph Schumacher hos dem. Trulli vant forøvrig Monca Grand Prix i år.

 #61038  av angrykid
 
ikke for å være slem, men trulli?? sigh.. :-|

Jaja, forsåvidt. hadde vært fett om alonso hadde gått til toyota, dog. :) han har jeg litt troa på.. kjører steinhardt, men mangler litt rutine bare.

 #61040  av Kebab gud
 
har de fått fikset bilen nå da?
hadde de ikke problemer med aerodynamikken?

her om dagen så så jeg det greine før et løp .. vet a faen hva det heter jeg .. er ikke F1 fan
men la merke til at på den ene strekka var det veldig få av bilene som dro over 200km/t (eller vard et 300?) og de som gikk rasket der var Toyota bilene ..

 #61075  av Anders gullstein
 
Synes Trulli er en god sjåfør. Ofte vi ser Trulli i så å si samme start rekke som Alonso.

Det er vel svingene som er problemet, Toyota motoren er såpass sterk at den klarer å dra den opp i ganske bra fart på strekkene.

 #61093  av angrykid
 
vi får se neste sesong, håper noen klarer å tukte han ser skomakern som herjer så jææævli. :)

problemet er ikke førerne, men bilene til ferrari. Vinner ikke den ene, så vinner fan meg den andre... :D

 #61619  av chris
 
Tøft, dette blir en bra sesong for Toyota, det er jeg overbevist om.

Problemet til Toyota har hele tiden vært møkkasjåfører, spesielt han Panis-greia som helst burde sitte hjemme og strikke i stedet for å drive med motorsport.

Gleder meg til neste sesong