TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • hvit mr2 mk1 pÃ¥ kattem i trondheim

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

 #58982  av Anders gullstein
 
Hmmm, var i trondheim forrige helg. Fant ikke noe lapp på ruta, men hvordan så den ut da? Er ikke akkuart kjent i trondheim, men stod litt overalt :roll: .
 #59039  av Maverick
 
Hmmm, var i trondheim forrige helg. Fant ikke noe lapp på ruta, men hvordan så den ut da? Er ikke akkuart kjent i trondheim, men stod litt overalt .
Jeg nekter å tro at du var på Kattem. Gudsforlatt plass ;)
Magne bor da ikke der?

:shock:

 #59231  av chris
 
Virker som vedkommende bor der ;)

Kan vel si det sånn at jeg henger litt mye på Kattem for tida også ;)

 #59249  av @lpher
 
chris skrev: Kan vel si det sånn at jeg henger litt mye på Kattem for tida også ;)
Din gris! :D Hvem er den utkårede da? :D

@lpher

 #59269  av chris
 
@lpher skrev:
chris skrev: Kan vel si det sånn at jeg henger litt mye på Kattem for tida også ;)
Din gris! :D Hvem er den utkårede da? :D

@lpher
hehehe. "ingen du kjenner vel" :P

 #59282  av @lpher
 
chris skrev: hehehe. "ingen du kjenner vel" :P
ROTFL :D Bra...at du holder deg unna ryper på 'min alder' ihvertfall? :D

@lpher

 #59290  av chris
 
@lpher skrev:
chris skrev: hehehe. "ingen du kjenner vel" :P
ROTFL :D Bra...at du holder deg unna ryper på 'min alder' ihvertfall? :D

@lpher
:lol:

tror vi tar denne samtalen litt mer i private modus jeg, alf :P nå har vi spora av noe jævlig her :mrgreen:

 #59311  av @lpher
 
chris skrev: :lol:

tror vi tar denne samtalen litt mer i private modus jeg, alf :P nå har vi spora av noe jævlig her :mrgreen:
You MAY have a point there :D

Åssen felger var det på mr2'en? :)

@lpher

 #59338  av chris
 
@lpher skrev:Åssen felger var det på mr2'en? :)
jeg sjekka ikke, skal se etter neste gang jeg er der, hvilket ikke blir så veeeeldig lenge til, for å si det sånn :P

 #59363  av karl234
 
fyren med hvit mk1 bor der... han har hatt den en good stund. har passert der på jobb i lang tid en gang i uka og den står der gjennomgående. :) så han er nok trønder

 #59364  av @lpher
 
Hmm...kan det være Mr. Hoff's gamle da?

@lpher

 #61608  av chris
 
må jo bare rive opp denne tråden her igjen, og si at vi har spora opp eieren, og at han er regga her nå. Steinar heter han, og er nabo til hu jeg er i lag med. Trivelig kar det der :)

 #61609  av sindrejl
 
stemmer, bor vel ved det der pinse greiene right? eller bommet jeg?

 #61649  av chris
 
sindrejl skrev:stemmer, bor vel ved det der pinse greiene right? eller bommet jeg?
bom. ikke så langt unna prixen oppå der. men nå tror jeg ikke vi går nærmere inn på adresser etc ;)