TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • trenger stemmer for Ã¥ vinne over en opel....

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

 #61812  av Kebab gud
 
43% - 57% til MR2turbo på den første etter 70 stemmer (med 1 fra meg)
37% - 63% til MR2turbo på den andre etter 46 stemmer (med 1 fra meg)

jeg er snill jeg

 #61818  av Remi
 
MR2turbo skrev:
Remi skrev:Markus kan æ foreslå nye bilder på den sia der? æ har sett mye bedre bilder av bilen din en det du har lagt ut der! :!: :!:
Ja det kunne jeg kansje... må kikke litt på det seinere... :) noe spes bilde eller?
Nei vet ikke jeg. du har vell noen råe bilder eller? æ huske ikke helt konkret men mene at æ har sett en del tøffere en det du har liggende der :D

 #61823  av cameleon
 
MR2turbo skrev:
Remi skrev:Markus kan æ foreslå nye bilder på den sia der? æ har sett mye bedre bilder av bilen din en det du har lagt ut der! :!: :!:
Ja det kunne jeg kansje... må kikke litt på det seinere... :) noe spes bilde eller?
De bildene med deg som du sente til meg der du ligger med bar overkropp på panseret var da tøffe :mrgreen:

 #61831  av _speedy
 
cameleon skrev:
MR2turbo skrev:
Remi skrev:Markus kan æ foreslå nye bilder på den sia der? æ har sett mye bedre bilder av bilen din en det du har lagt ut der! :!: :!:
Ja det kunne jeg kansje... må kikke litt på det seinere... :) noe spes bilde eller?
De bildene med deg som du sente til meg der du ligger med bar overkropp på panseret var da tøffe :mrgreen:
LOL! :D :D

 #61838  av Remi
 
cameleon skrev:
MR2turbo skrev:
Remi skrev:Markus kan æ foreslå nye bilder på den sia der? æ har sett mye bedre bilder av bilen din en det du har lagt ut der! :!: :!:
Ja det kunne jeg kansje... må kikke litt på det seinere... :) noe spes bilde eller?
De bildene med deg som du sente til meg der du ligger med bar overkropp på panseret var da tøffe :mrgreen:
Hahaha vis du legger ut dem så håpe æ du ikke ser ut som en slanka makrell og at dem har kvinnelige medlemer. eller at homsene er i overtall på den sia der :mrgreen: :mrgreen:

 #61916  av MR2turbo
 
cameleon skrev:
MR2turbo skrev:
Remi skrev:Markus kan æ foreslå nye bilder på den sia der? æ har sett mye bedre bilder av bilen din en det du har lagt ut der! :!: :!:
Ja det kunne jeg kansje... må kikke litt på det seinere... :) noe spes bilde eller?
De bildene med deg som du sente til meg der du ligger med bar overkropp på panseret var da tøffe :mrgreen:
Å de ja... men de er jo litt gamle nå... har noen nye der jeg både ligger baroverkroppa og har hele bamsen liggende nedover framskjermen... :mrgreen: :mrgreen:
de ligger på http://www.autofileguttevenner.no/bilder

 #61920  av Remi
 
btw du må jo få ei snærtn bærta te og posere lettkledd atme bilen da.. eller kansje 2? ei på hver sie :D :D

 #61921  av MR2turbo
 
Remi skrev:btw du må jo få ei snærtn bærta te og posere lettkledd atme bilen da.. eller kansje 2? ei på hver sie :D :D
hehe, er stadig frempå, men har ikke lykkes med det enda :P

 #61950  av chris
 
MR2turbo skrev:
cameleon skrev:
MR2turbo skrev: Ja det kunne jeg kansje... må kikke litt på det seinere... :) noe spes bilde eller?
De bildene med deg som du sente til meg der du ligger med bar overkropp på panseret var da tøffe :mrgreen:
Å de ja... men de er jo litt gamle nå... har noen nye der jeg både ligger baroverkroppa og har hele bamsen liggende nedover framskjermen... :mrgreen: :mrgreen:
de ligger på http://www.autofileguttevenner.no/bilder
hahaha :mrgreen: :mrgreen:

 #62105  av Kjelliken
 
:D markus det fikser vi såklart til sommeren igjen.. hva med den berta aiylar som ble diska fra miss norge konkuransen.. hun er da rå flott kan sikker få henne til å poser ovar under og inni bilen din..

Min fetter har henne som model. :wink:

Og har sikkert kjenskap til flere flotte dames som kan stille rundt deg og din bil. Da kan du få skikkelige proffe bilder av bilen din.. Kansje en repotasje i garasjen din???? :roll: