TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • da var bilen min knust :P

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

 #63595  av Anders gullstein
 
Har du ikke gjort noe galt, så skal en heller ikke straffes for det. Skal være mulig å ta en teknisk kontroll av bilen for å da se at bakhjulsopphenget knakk før kollisjonen. Hvis de på død og liv vil ha lappen din, ville jeg skaffa advokat. Hadde ikke funnet meg i å blitt behandla på den måten. :?

Synd med bilen da, kan godt skjønne at du er litt shaky.

 #63611  av Amund
 
de kan ikke beholde lappen mere enn i tre uker uten å vert i forhørs retten. og da må de ha bevis for at du har gjort noe galt. og det må vere grunn til å tro at du kan komme til å gjøre det samme igjen mens saken behandles.

 #63612  av cameleon
 
Faen var leit å høre dette :cry: Håper seriøst ting går din vei :!:

 #63716  av @lpher
 
Mine kondolanser...håper det ordner seg til slutt...

@lpher

 #63736  av MRQuoc
 
dette var leit .. jeg kan nesten føle hvordan du har det når du skal opp av senga og skal til jobb :s .. når du ikke har din egen bil ... :S

 #63768  av memo
 
jeg har eget firma og jobber hjemmefra :) går fint.

alpher: takk

har allerede startet med banebil prosjekt som dere ser.. tar det ikke så tungt :)

 #63787  av vegar85
 
litt kipt det der. hadde grini jeg vist det hadde skjedd med bilen min.

 #63791  av memo
 
nisjda...går greit det der vettu..

har undersøkt med forsikringsselskapet, og de dekker all skade på autovern osv..

 #63801  av Kjelliken
 
:? Bra og høre at alt går bra håper no inderlig du ikke mister lappen for det der. Har jo sett mange akslinger ødelagt i race og en mister jo kontrollen helt. så det skulle vel være en naturlig årsak til kollisjonen. trenger ikke har kjørt noe serlig, skaden på kaslingen kan ha vert der lenge og en gan gir den rett og slett bare etter.. sånn er det bare.. :wink:

 #63805  av memo
 
Bilde

"mistenkelig oppførsel" ... for en fjott.. var en fyr som kom kjørende og ville stoppe, og vi sendte han videre da vi allerede var tre biler på åstedet...
ingen vits i å dekke veibanen med biler, da det ikke var noe han kunne gjøre, og vi hadde full kontroll på alt av sleping, politi og bergning..

 #63827  av jumbo
 
Ha litt is i magen og ikke la de skremme deg med falsk autoritet og propaganda. Med mindre de har fått deg til å innrømme noe dumt, eller har det på tape, kan de glemme å gi deg straff i det hele tatt. Hverken inndragelse eller bot.

At de prøver å skremme deg til å vedta straff er ikke overraskende, bare hold deg kald og nekt.

 #63857  av @lpher
 
memo skrev:Bilde

"mistenkelig oppførsel" ... for en fjott.. var en fyr som kom kjørende og ville stoppe, og vi sendte han videre da vi allerede var tre biler på åstedet...
ingen vits i å dekke veibanen med biler, da det ikke var noe han kunne gjøre, og vi hadde full kontroll på alt av sleping, politi og bergning..
EN ting....har ihvertfall jeg lært..the hard way...den ene tingen man kan stole på at en journalister gjør....er å IKKE fortelle sannheten! ...utrolig hvor mye mer spennende det blir for leserne om det er 'misstanke' om 'ett-eller-annet' etc :)


@lpher

 #63918  av MR2turbo
 
kiipt dette her da memo :? Håper hvertfall at den blir en sjefs-banebil etterhvert! Lykke til med å få ordnet opp i dette her..