TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Den store kaffe trÃ¥den.....

  • Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

 #63781  av spkstrp
 
hehe... luxus problem :P

 #63795  av @lpher
 
Feck me :D Har solgt 'kaffetilbredningsapparater' selv en gang i tiden..men det dær var above my head ihvertfall :D

Har vel mista smaken på kaffen kanskje? :D

@lpher

 #63806  av sindrejl
 
siemens eller delonghi sine hel automatiske er helt greie..

 #63886  av Tor
 
En kaffetrakter er en kaffetrakter etter min mening. Kaffe er ok, men skjønner ikke hvordan noen MÅ ha kaffe.

 #63916  av MR2turbo
 
Tor skrev:En kaffetrakter er en kaffetrakter etter min mening. Kaffe er ok, men skjønner ikke hvordan noen MÅ ha kaffe.
hehe,det er fordi det er godt, gjør godt, og er en nødvendighet når du har jobba alt for mange timer i alt for lang tid med mr2'en din :lol:

 #63924  av MRQuoc
 
Det er sikkert flere enn meg som er som meg ;p
jeg konsumerer store mengder kaffe overalt , hvor som helst , når som helst ..
espresso er et must i hverdagen, helst 4-5 småkopper av det ;p, blå java er også en snacksy kaffetype som drikkes ganske bar ofte. men når det er litt ekstra kos blir det som regel litt sjokolade-kaffe og når helgen slår inn er det Irish coffee ;D

selvsagt har jeg meget høy inntak av koffein.. og det var en periode der legen ba meg kutte ut kaffen i 2 ukers tid .. etter 3 dager uten kaffe.. hadde jeg 14timers søvn i døgnet i en uke .. så klarte jeg ikke mer .. så da ble det kaffe på kaffe igjen , måtte fylle opp det kroppen trengte ... på det værste kan det gå flere døgn med 3-4 timer søvn .. og fungerer utmerket ..

men nå er det høst og da skal jeg bytte kaffe ut med Krem med Kakao .. ;D .. par kopper om dagen hvertfall ;p

Kaffepowah!