TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 1840 treff med kino

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #64439  av Levia

1840 arrangerer treff på Tollbua på lørdag 9. oktober. Etterpå er det kortesje med politieskorte opp til Sandmoen kontrollstasjon hvor det blir kino med lyd gjennom bilradioen. (The Bourne Supremacy eller hva den nå heter... ;) )

Sjekk http://www.1840.net for mer.

Christian...

#65144  av bose

jaja.... sånt skjer

#65158  av sindrejl

bose skrev:jaja.... sånt skjer
Levia, la ut post om kræsjen jeg ;)

#65220  av Tor

Merkelig internett side det der.

#65229  av Remi

Stussa litt på det her innlegge på den sia der :

740tic: 200 å brækkskræns
Skrevet av karl arne, Innlegg postet 26.09.04 14:16

"HEi! æ heite karl arne. ein dag va æ ut å råna i 740tic'en min. æ hadd sænkan, å satt in fææææt bilstereo. På æi slætte bestæmt æ mæ for å præssn litt å dro'n opp i 200. Så komm æ t svengen da vettu, så vart svengen litt brå. For itj å færrå i grøfta da vettu, så trækt æ i brækken. Steike dæven han kornn snurra. Mytji artiar æinn væiltepetter ja!!!. 740'in min havna no i skogen da, å æ va væl litt hældi å da, mæn arti va d læll. Bila vart totalvrak, så no har æ investert i blotrimma cosworth!!!!!! Stæiki kårnn går! Mæn æ må bærre sæi at det e itj lurt å kjør i fylla. iallefaill itj over 200!!! Kjør pent gutta!!!!! "

Han må jo være i fra Verdaln :lol:

#65245  av tbergstad

Verdal'n?.. Da skriv han på feil dialekt isåfall.. Mer inderøya/steinkjer dialekt dette.. Verdalsk e sær-trøndersk..

#65255  av Remi

Okei kansje du vet bedre :wink:

#65256  av @lpher

Hmm...skal jeg gjette så er det dær skrevet ev en Frøyværing eller en Hitterværing :D ...or what say you Karl? :D

@lpher

#65269  av Remi

Han virka ikke sån at han e helt "online" :wink:

#65290  av spkstrp

tviler på at han faktisk mente det da... noe ala otto jespersen... som fikk pris for å henge ut innvandrere på tv... og alle trodde han... og nå gjør han det kanskje på ordentlig .. eller?..

#65398  av KK-ma70

@lpher skrev:Hmm...skal jeg gjette så er det dær skrevet ev en Frøyværing eller en Hitterværing :D ...or what say you Karl? :D

@lpher
E d nåkka du ska fram t hær el?

Fattatipinn :D