TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Norsk Supra mkIV register

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#64342  av TurboKnut

Så er det 3 stk skadeSupraer (2 twinturbo+rød N/A) alle JDM der to skal på veien/bane mens den røde er uvisst hva som skjer med (fortsatt til salgs)
Vedlegg
Spionfoto fra Sarp.JPG
Spionfoto fra Sarp.JPG (13.18 kiB) Vist 4295 ganger
Hvorfor Supraer bulker....jpg
Hvorfor Supraer bulker....jpg (35.23 kiB) Vist 4295 ganger
084_Rod_Supra_SZ_bakfra.jpg
084_Rod_Supra_SZ_bakfra.jpg (22.58 kiB) Vist 4295 ganger

#64424  av @lpher

2 FAST 4U skrev: Det er reg 15 stk Supra MkIV i Norge pr August `04. :wink:

9 stk prod for Tyskland
1 stk - Sveits
4 stk - USA
og 1 stk prod for Canada.
Wow, bra! :D Bedrevet litt detektiv-arbeid ser jeg? :D
2 FAST 4U skrev:
Denne siste er KH14047 (Hokksund ?) vet også at den var innom Toyota Drammen og fikk skiftet hekkspoiler. Kan prøve å sjekke litt der om eier.
Yes, please :)
2 FAST 4U skrev:
Ser ut som du ikke har med:
UN26080 Rød 94 Aut - USA - reg i 2001
CF14476 Sølv 94 6tr man - Tysk - reg i 2001
ST54013 Rød 94 6tr man - Tysk - reg i 2003
Takker og bukker..skal føre de opp i lista med en gang...ser ut til at vi er imelig oppdatert på biler med hvite skilter da ihvertfall... Vi må bare 'fill in the blanks' nå så...er vi dær :D
2 FAST 4U skrev:
Hadde en gang bilder av disse bilene også, men etter et havari på maskinen så er jeg usikker på om jeg får dem frem igjen. :?

:wink:
Iiiik....been there, done that...wont recomend it! :)

@lpher

#64426  av @lpher

TurboKnut skrev:Jeg tror 6-trinns Supraen som jeg hadde tatt bilde av salgslappen på (så gikk kamera tomt for strøm men jeg tror jeg har andre bilder av samme bilen et sted) er denne:
Ja..den sølvgrå der har jeg aldri funnet ut av jeg heller...

@lpher

#64428  av @lpher

Artig-bil den sorte du ser hekken av dær da?!! :D :D :D

@lpher

#65843  av 2fast4u

Noen som kjenner skjebnen til denne Supra -
1993 Twin Turbo, Anthracite met (@lpher farge), sort skinn, Aut, hekkspoiler etc.
Har tidliger gått i Sogndal. (vi har vel mange Sogndøler her på forumet, eller ... ?)

#65847  av @lpher

2 FAST 4U skrev:Noen som kjenner skjebnen til denne Supra -
1993 Twin Turbo, Anthracite met (@lpher farge), sort skinn, Aut, hekkspoiler etc.
Har tidliger gått i Sogndal. (vi har vel mange Sogndøler her på forumet, eller ... ?)

Frykter at det er den det ble dødsulykke av du tenker på her....er vel snart over 2 år sia dette tror jeg? OM...det er samma bilen da?

Pr. idag så er det kun 2 Anthracite-fargede mkIV SUpras i Norge....min egen...og den TG-Bil solgte til en Karsten ett-eller-annet fra Drammen (BP 93xxx) Men...denne har beigt interiør da...

I tillegg så er det lett å ta tacsupra's Grønn-brune for å være Anthracite-farget...noe den altså ikke er :)

@lpher

#65862  av Ninjamannen78

Jepp den bilen er RIP. Eieren lånte visst bort bilen til en kompis. Rett i fronten på et vogntog i høy hastighet. Var å så på denne bilen i 2000 tror jeg det var, stod hos Pettersen Autoimport. Var sinnsykt strøken low miles eksemplar. Slo det fra meg fordi jeg ikke ville ha automat da.. tosken. :oops:

#65863  av @lpher

Ninjamannen78 skrev:Jepp den bilen er RIP. Eieren lånte visst bort bilen til en kompis. Rett i fronten på et vogntog i høy hastighet. Var å så på denne bilen i 2000 tror jeg det var, stod hos Pettersen Autoimport. Var sinnsykt strøken low miles eksemplar. Slo det fra meg fordi jeg ikke ville ha automat da.. tosken. :oops:
Har faktisk prøvd å fått klørne i automatkassa fra den bilen dær...men eieren ville ikke selge den...dessverre :) Ifølge han som kjøpte restene av denne Supran (Motor, gir etc.) ....så var det KUN motoren, automatkassa, bakvingen og det ene baklyset som var brukbart på bilen...

Vingen fra samma bil er nå modifisert og sitter faktisk på en AT180 Celica :)

@lpher

#69277  av @lpher

Bump? :D

@lpher

#74781  av @lpher

Bump..igjen :D

@lpher

#74792  av Quicksilver

jeg har kjøpt meg et par til da.. 4 stk i tillegg til project bilen, ene automaten blir levert kunde til uka da.

JDM 93mod 6 speed TT svart Hardtop 37.000km
JDM 94mod automat sølv Hardtop 100.000km
JDM 98mod 6 speed TT Rød VVTI Hardtop 28.000km
JDM 02mod Tiptronic TT Quicksilver VVTI hardtop 18.000km

#74868  av @lpher

Da skal tråden være oppdatert :) (skal upload bilder etterhvert)

Quick: im gonna need som pics av doningene :)

@lpher

#74869  av Quicksilver

ja skal ta når de har kommet hjem :)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 16