TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica GT4 - Register (oversikt over eiere)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#65944  av RÃ¥bjørn

Var å "bestillte" en gt4 i går. Skal finne en i tyskland. Blir ca 96 model. Skal si ifra når den er i min varetekt i norge!!! 8)

#66023  av Tor

Da er det 1 til CS i Tromsø. Den er YN regga og er rød. Har ikke mere info om den enda. Da tror jeg at alle GT4ene er med på liste som har tilhørighet i Tromsø området.

#66028  av Gjertsen

hold dere til topic da folkens.

Råbjørn: gi beskjed når du har fått den så adder jeg den til lista :wink:

Tor: gi meg års mod. så adder jeg den! :)

#66075  av Marlboro

Det går en GT4 mk5 på Vinstra. Vanlig. Effektanlegg og styla. Kræsja for noen uker siden, rispa opp hele siden på bilen( autovern??). Litt synd for den var veldig pen å se på. Har ikke noe mer info om bilen.

#66079  av Dviper

Jeg tror det er to cs i narvik.. den ene er en RF rega og den andre tror jeg er YN rega..
Begge er rød..

#66103  av Gjertsen

åssen kan jeg lage en liste når dere trur det går en bil der og der?
Enten finner dere ut av dette, eller dropper å skrive her!
Sorry men blitt endel out of topic her.
Er ikke så lett for meg å lage liste når folk trur og slikt. gi meg denne infoen:
Typebil : Carlos Sainz 2036
Farge: rød
Ã…rsmod: 92
Eier: Oddbjørn Gjertsen

Gimmi gimmi gimmi real info!! come on sluts :lol:

#66347  av 2fast4u

Dviper skrev:Jeg tror det er to cs i narvik.. den ene er en RF rega og den andre tror jeg er YN rega..
Begge er rød..
Denne RF-reg er sikkert denne KF***** som ble solgt ny i Norge (Hønefoss-området) og senere solgt til Salangen, deretter Tromsø og nå Narvik-området. Pent behandlet bil.
(Er ingen kjente RF-reg CS i Norge)

Denne røde YN***** ble tatt inn i 2001 fra Tyskland og det er sannsynligvis den samme bilen som Dviper (Narvik) og Tor (Tromsø) tenker på.

:wink:

#66352  av Remi

Tor skrev:Da er det 1 til CS i Tromsø. Den er YN regga og er rød. Har ikke mere info om den enda. Da tror jeg at alle GT4ene er med på liste som har tilhørighet i Tromsø området.
Okei, kom på en til :D nor jeg kjørte hjem fra dama for ei stund sia, så sto det en svart GT4 på politistasjonen i søreisa, skal vist være en av betjentene som eier denne ? har hørt rykter om at den KAN være fake, men dette er litt usikkert... 2fast 4u du bor jo ikke så veldi langt uanna kansje du kan bekrefte eller avkrefte? :P

#66362  av 2fast4u

Dette med en CS i Sørreisa kan jeg sjekke opp. Har noen svarte igjen som jeg ikke har fått bekreftet eiere på enda.

Det er, eller har vært, registrert totalt 13 stk svarte CS`er i Norge, og av det jeg finner ut 31 stk svarte "vanlig" GT4 av samme modellserie.

#66446  av Ali-kamel

Hei hei =)

Den KF registrerte carlosen i Narvik er min.

Det er en 92 mod.
nr 4789/5000
farge: Rød
Eier: Jan - André Jansen
Vedlegg
celicaen.JPG
celicaen.JPG (274.72 kiB) Vist 3589 ganger
112-1267_IMG.JPG
112-1267_IMG.JPG (310.21 kiB) Vist 3584 ganger

#66453  av kennethx

Ali-kamel skrev:Hei hei =)

Den KF registrerte carlosen i Narvik er min.

Det er en 92 mod.
nr 4789/5000
farge: Rød
Eier: Jan - André Jansen
Lekker, den er opplakkert ser jeg...

#66454  av Dviper

Ali-Kamel:
Jeg er ikke sikker om det er en cs eller om det er en "vanlig" celica som går her i byen.. En som eies av en som jobber i tyttebær politiet.. bor på øra.. vet du noe om denne bilen??? Har sett deg i byen noen ganger.. fin bil du har.. ;)

Gjertsen:
CS ene er jeg ikke så sikre på.. jeg ville bare gi deg den infoen.. men jeg skal være sikker neste gang jeg kommer med en uttalelse..

#66463  av Ali-kamel

Takk for det. Mulig den er opplakkert...Ikke mens jeg har hatt den hvertfall men kanskje før jeg fikk den. =)

Den andre som går her i byen er ikke en cs. Det er en vanlig gt4.
Vet ikke så mye om bilen da.

#66548  av 2fast4u

Kan jo ta med denne også, eier blir å registrere seg på forumet her når han får nett-tilgang igjen.

Type: Carlos Sainz No:2365/5000
Farge: Svart
Ã…rsmod: 1992
Eier: Richard Bergholt

Vedlegg
CS  Richard Bergholt_2.jpg
CS Richard Bergholt_2.jpg (13.68 kiB) Vist 4283 ganger

#66581  av Gjertsen

se der ja. endelig 2 biler til med info!!

Takk. og fortsett å gi meg info.
Er faktisk en Gt4 91 eller 92mod svart her i Sfj også. rektignok ikke tolla enda da men kjenner han som mekker på den pga han skrur på min også. :roll:

Vil adde Ali-kamel sin. samt den siste som 2fast4u slang inn senere i kveld...
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 27