TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kamelonen SW20 ,-edit- har fÃ¥tt pÃ¥ vinterpels :)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

#66459  av bose

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
*ordne pisk til landstreffet*
Sug Svelg, God Helg!!

#66465  av AndreasH

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Man skal holde godt på såpa i dusjen hvis man er med på ts-ogn landstreff forstår jeg.

#66473  av jumbo

AndreasH skrev:Åsså driver'n å susser på ei dame. Jeg så det! :mrgreen:
Jepp, og det må være litt av ei dame, som ikke har sparka'n ut for lengst :D

"Tolerant" må være en sterk underdrivelse.

Og når det gjelder jobb Markus.... vet du ikke jobber med biler, men helikoptermekanikk kan da umulig være en ulempe :D

#66500  av Christian

Synd det tar så tid Markus. Tydelig at det ikke bare var meg han var treig mot, tok jo sin tid før jeg fikk intercooleren av ham også :? Kjedelig når de driver på slik.

#66558  av MR2turbo

AndreasH skrev: Åsså driver'n å susser på ei dame. Jeg så det! :mrgreen:
Hehe... klarte ikke skjule det... :mrgreen:
bose skrev:kanskje ikke så rart han susser på ei dame når han har en sånn bil :?: ;)
hmmm... bilen har stått inne på verkstedet så lenge jeg har kjent henne ;) :P så er hun ikke spes bilinteressert...
cameleon skrev:Markus trenger ikke noen bil for å få dame ass. Seriøst hehe. Fyren har jo mer sjarme enn hva som er fyskisk mulig. Av en eller annen grunn tror jeg han har overflod av phermones :lol:

Her har dere gutten da han sjekket meg opp i trondheim :mrgreen:

P.s
Takk for en fortreffelig natt markus *grin* *grin*
:mrgreen:
Ååå kosegutten :mrgreen: hehe *kikker rundt seg og skjønner ingen ting...* lol
jumbo skrev:Jepp, og det må være litt av ei dame, som ikke har sparka'n ut for lengst :D

"Tolerant" må være en sterk underdrivelse.

Og når det gjelder jobb Markus.... vet du ikke jobber med biler, men helikoptermekanikk kan da umulig være en ulempe :D
hehe hun har ikke holdt ut så lenge da.. ;) men det går bra... hun er helt topp vettu :D

Når det gjelder helikopter så kjenner jeg jo til endel matrial-lære og litt av hvert innen airflow, hydraulikk, og generell mekanikk, som kommer godt med men mesteparten er selvlært på verkstedet.. ;)
Christian skrev:Synd det tar så tid Markus. Tydelig at det ikke bare var meg han var treig mot, tok jo sin tid før jeg fikk intercooleren av ham også :? Kjedelig når de driver på slik.
Ja det er ikke akkurat sjappa som jeg kan anbefale til andre... :roll: håper at han tar til vett.... Han hadde visst forresten målt 750 på hjula på dynoen i går... ;)

#66819  av Christian

Ja det er ikke akkurat sjappa som jeg kan anbefale til andre... :roll: håper at han tar til vett.... Han hadde visst forresten målt 750 på hjula på dynoen i går... ;)
That bastard! :twisted:

#66823  av kennethx

MR2turbo skrev:
bose skrev:kanskje ikke så rart han susser på ei dame når han har en sånn bil :?: ;)
hmmm... bilen har stått inne på verkstedet så lenge jeg har kjent henne ;) :P så er hun ikke spes bilinteressert...
Rødt flagg!! Alarm alarm!!!

#66917  av sindrejl

kennethx skrev:
MR2turbo skrev:
Rødt flagg!! Alarm alarm!!!
hahaha :D

#66952  av PwRmAd

MR2turbo skrev:
Han vaser noe jævlig... du vil ikke prøve å ringe han og gi han ett spark i rævva fra meg?? :P Ellers så tenkte jeg at jeg skulle sponse en flybillett på deg så kunne vi reise til toronto og avlegge han ett aldri så lite besøk... lol...
Men om ikke jeg får shippingnummer innen fredag, skal jeg ha pengene i retur og bestiller fra Full race eller chrisk... har allerede prata med chrisk og han vil lage til meg han om det skulle bli nødvendig.. , han virker hvertfall seriøs, og var litt oppgitt når jeg sa at jeg venta på deler fra jeff.... :roll:
HAr du et balltre som IKKE er i aluminium eller? Får ikke mitt med meg på flyet :twisted:

Har ikke fulgt med hva som skjer på mr2 fronten i det siste, men jeg har fått inntrykk av at han roter noe jævlig for tiden, blir vel litt for mye røyking på godsakene, blir gjerne litt surr av det..
Har hørt mye bra om chrisK, turboTom og Ken Blake(?).

Kikker etter båt (cigarette 28" +) nå, så du får se til å dra deg nedover til sommeren, damene savner gutten sin :lol:

Chris

#67438  av MR2turbo

PwRmAd skrev:
MR2turbo skrev:
Han vaser noe jævlig... du vil ikke prøve å ringe han og gi han ett spark i rævva fra meg?? :P Ellers så tenkte jeg at jeg skulle sponse en flybillett på deg så kunne vi reise til toronto og avlegge han ett aldri så lite besøk... lol...
Men om ikke jeg får shippingnummer innen fredag, skal jeg ha pengene i retur og bestiller fra Full race eller chrisk... har allerede prata med chrisk og han vil lage til meg han om det skulle bli nødvendig.. , han virker hvertfall seriøs, og var litt oppgitt når jeg sa at jeg venta på deler fra jeff.... :roll:
HAr du et balltre som IKKE er i aluminium eller? Får ikke mitt med meg på flyet :twisted:

Har ikke fulgt med hva som skjer på mr2 fronten i det siste, men jeg har fått inntrykk av at han roter noe jævlig for tiden, blir vel litt for mye røyking på godsakene, blir gjerne litt surr av det..

Kikker etter båt (cigarette 28" +) nå, så du får se til å dra deg nedover til sommeren, damene savner gutten sin :lol:

Chris
hehe ser ut til å ordne seg nå, så jeg kan legge balltreet på hylla og avbestille flybillettene ;)
Har daglig oppdatering nå, og det går fort mot ferdig produkt...
regner med at drifteren og litt røyk har gjort at ting har tatt jævlig mye tid...
Har bestillt Innsugsmanifold og større ventiler av chrisk, ser ut til å komme hit i løpet av desember... :)

hehe kommer ned igjen, lover det :D hils damene da... lol Cigarette høres fett ut der nede ;) og da har du jo plass til å dra med noen av damene på tur og :D

#67442  av sindrejl

MR2turbo skrev:
PwRmAd skrev:
MR2turbo skrev:

Chris
hehe ser ut til å ordne seg nå, så jeg kan legge balltreet på hylla og avbestille flybillettene ;)
Har daglig oppdatering nå, og det går fort mot ferdig produkt...
regner med at drifteren og litt røyk har gjort at ting har tatt jævlig mye tid...
Har bestillt Innsugsmanifold og større ventiler av chrisk, ser ut til å komme hit i løpet av desember... :)

hehe kommer ned igjen, lover det :D hils damene da... lol Cigarette høres fett ut der nede ;) og da har du jo plass til å dra med noen av damene på tur og :D
oooh høres fett ut :D hehe bombe at Markus dro damer der :D

#67609  av PwRmAd

Må jo holde damene happy også vet du :wink:

#67623  av mr.two

PwRmAd skrev:
MR2turbo skrev:
Om ikke turbokitet dukker opp hos meg om kort tid kansellerer jeg bestillingen på det og skaffer ny leverandør... er bittelitt lei av å vente nå :?
Ikke fått noe enda? hva er det Jeff driver med nå da???
Det er vel ikke første gangen han surrer med bestillingene....ref mr2ocs egen klage post nr 1 ; http://www.mr2oc.com/showthread.php?s=& ... tremeboost

nr 2 ; http://www.mr2oc.com/showthread.php?s=& ... light=jeff

Jeg hadde kanskje ikke satset på han etter å ha lest dette... :? [/url]

#68464  av MR2turbo

mr.two, mesteparten av det er kommet etter at jeg bestillte... :roll:
Og så prata jeg endel med han på forhånd og han skulle ordne alt for en god pris... men men.. ser ut til å ordne seg, for meg hvertfall..

Har bestillt meg innsugsmanifold, større ventiler og 70mm throttle body, nå :) Manifolden blir laget med lange rette runnere sånn at jeg kappper ut i bagasjerommet for å få plass til den, så kommer TB'en rett ved intercooleren, så det ikke blir så mye rør der :)
her er bilde av innsugsmanifolden:

Bilde

Ellers så har jeg og solgt HKS eksosen min, og bestillt meg en ny.. :) HKS'en var 75mm rør og den nye er er 85mm rør...
bilde:
Bilde

Så har jeg fått tak i en Sard Racing Blow off ventil... den slipper ut litt mere luft, siden jeg skal ha større turbo... :twisted:

Men nå er det legge-tid, siden jeg skal ut og skru i morra ;)

#68512  av vegar85

denne bilen blir groom. innsuget ditt var litt kulere en orginalt. var det dyrt el?
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 49