TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Eiker motorshop

  • Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
Diskusjon rundt dekk og felg osv. (Ikke kjøp og salg)
 #68139  av ErikG
 
Er det noen som har handlet felger og dekk der? Har funnet et greit sett til vintern der og lurte på om de var ålreite å handler hos. Greie priser og god kvalitet?

 #68165  av tojo
 
Jeg har handlet hos dem flere ganger! Dem er greie dem bare dem har det du skal ha på lager (ikke så ofte).
Eller så kan det ta LANG tid.
Anbefaler å ringe dem å høre om dem har det du skal ha,før du bestiller evnt. på nett.
Ellers ikke nå negativt om dem.. :D
:wink:
Sist redigert av tojo den 31 okt 2004 22:04, redigert 1 gang totalt.

 #68166  av ErikG
 
den er grei. Må bare skaffe litt peng så er jeg klar for en tur bort dit da.

 #68271  av vegar85
 
jeg kjøpte den t- stykke slangen min der for å montere dump ventin og denne kom i posten i løpet av en halv uke. veldig bra. :D :D

 #68391  av celicat23
 
Hvis du bor i akershus så er det vel bare å dra til shariff's på skedsmokorset? Aldrig sett noen som har billigere dekk og felger enn han..

 #68477  av The Doctor
 
celicat23 skrev:Hvis du bor i akershus så er det vel bare å dra til shariff's på skedsmokorset? Aldrig sett noen som har billigere dekk og felger enn han..
Det var det jeg skulle si det.. :P

Men for all del reis opp dit på shariff når du bor i nærheten.. Jeg var ganske mange steder først å sjekka, men ingen som er billigere...

 #68479  av jumbo
 
Sharif er kongesaker :D

Fishy? Klart. Men bryr vi oss om det? Neppe :P

 #68554  av Alexander G
 
Var med en kamerat på Sharifs og kjøpte felger.
19" på A3 gjorde seg.
Var verdt turen fra Haugesund det, finner ikke felger til den prisen andre steder.

Brukte forresten bare 6 timer, vel å merke om natten.
Null trafikk!

 #68572  av celicat23
 
Betalte 14.000-og-noen kroner (TROR det var 14.600kr) for de 8,5x19" felgene jeg har nå, med 235/35 falken dekk. Betalte 13.000-og-noe for samme dimensjon felger og dekk på golfen jeg hadde.

Det er ikke mange steder som har de prisene..

 #68742  av ErikG
 
Hvis du bor i akershus så er det vel bare å dra til shariff's på skedsmokorset? Aldrig sett noen som har billigere dekk og felger enn han..
Var på Sharif i dag. Ikke så veldig billig for vinterpakker. 9600 skulle han ha for samme som jeg så på eiker til 7000. Kjøpte sommerdekka på sharif. 14500 for pakke med 225/35-18
 #70504  av toyota
 
de er greie de så lenge de har det du trenger på lager mine vesuv 17" måtte jeg vente 1,5mnd på..... Men er greie på pris,isåfall til meg :D
 #70757  av celicat23
 
toyota skrev:de er greie de så lenge de har det du trenger på lager mine vesuv 17" måtte jeg vente 1,5mnd på..... Men er greie på pris,isåfall til meg :D
Måtte vente 1mnd på noen dekk jeg og, men fikk beskjed om det når jeg kjøpte dekkene. Han får jo mye inn fra langt-borte-i-østen i kontainere, så da tar det jo litt tid når det ikke er lagervare.

Men jeg venter heller 1mnd, enn å betale 5-20.000kr mer hos noen andre.