Misforstå meg ikke.
Snø å is har ankommet bodø for fult.
GT Fourn er RÅ å kjøre...drit bra kjøreegenskaper både for lek å normalt.
Men.... fast frosne dører,vindusviskere osv er ikke så gøy...
Måtte bokstavelig talt nesten bryte meg inn i bilen for å så starte den, så skrape ruter å koste snø..
Dører å slik satt skikkelig fast...Tipper det har noe med å kjøre at det ikke er "hele" dører (ikke kant rundt vinduet) osv..lettere å fryse mellom dør å pakninger.
Men det værste var jo at vindusviskere hadde slutttet å fungere ?
Bruker jo allti å frigjøre dem fra is å snø, men i dag ville dem ikke pusse når jeg skulle kjøre.
Sikring som kan ha gått? (vis noen vet hvilken?) eller har motorn brent sund? vis motor erødelagt tørr jeg ikke å tenke på hvor dyrt det blir.....
skal ta meg en GOOOOOOOOOOD runde med silkonspray i dag.....smøre opp alt mulig som er bevegelig...
Vet det er vanlig vedlikehold.... men har aldri vært borti det så ille som på celicaen......
eller kansje vi må bare parkere for vintern....................
ellers..... DRIFT ON! nydelig føre

Snø å is har ankommet bodø for fult.
GT Fourn er RÅ å kjøre...drit bra kjøreegenskaper både for lek å normalt.
Men.... fast frosne dører,vindusviskere osv er ikke så gøy...
Måtte bokstavelig talt nesten bryte meg inn i bilen for å så starte den, så skrape ruter å koste snø..
Dører å slik satt skikkelig fast...Tipper det har noe med å kjøre at det ikke er "hele" dører (ikke kant rundt vinduet) osv..lettere å fryse mellom dør å pakninger.
Men det værste var jo at vindusviskere hadde slutttet å fungere ?
Bruker jo allti å frigjøre dem fra is å snø, men i dag ville dem ikke pusse når jeg skulle kjøre.
Sikring som kan ha gått? (vis noen vet hvilken?) eller har motorn brent sund? vis motor erødelagt tørr jeg ikke å tenke på hvor dyrt det blir.....
skal ta meg en GOOOOOOOOOOD runde med silkonspray i dag.....smøre opp alt mulig som er bevegelig...
Vet det er vanlig vedlikehold.... men har aldri vært borti det så ille som på celicaen......
eller kansje vi må bare parkere for vintern....................
ellers..... DRIFT ON! nydelig føre

-toy mr2 prosjektbil/pengesluk
-pug 605 srtd bil_2
-vw corrado turbo
-pug 605 srtd bil_2
-vw corrado turbo