jeg bor i Trondheims definitivt værste H Ø L når det gjelder vinter. Alle andre i området har 4wd, men ikke jeg. Som resultat i dag stod jeg fast (igjen!!). Måtte få hjelp fra en 4wd som så ut som den kjørte på sommerføre.
Jeg begynner å lure litt på hvor stor vits det er å gå ifra billig dekk til dyre, skikkelige dekk?
I dag kjører jeg med Cooper 185/65/14 piggfri. Jeg har aldri hørt om Cooper, så hvis noen vet hvordan disse dekkene er så er jeg takknemmelig for det.
Det jeg lurer på er hvordan det vil bli å gå over til Continental PremiumContact (??) som visstnok skal være de ultimate piggfrie dekkene?
Noen med erfaringer? Er det såååååå stor forskjell på "billige" og dyre dekk?
Grunnen til at jeg spør er nemlig at nye dekk koster meg 4.000 spenn, og hvis jeg skal kjøpe disse så forventer jeg MERKBAR forandring!
Alle tips mottas med takk
Jeg begynner å lure litt på hvor stor vits det er å gå ifra billig dekk til dyre, skikkelige dekk?
I dag kjører jeg med Cooper 185/65/14 piggfri. Jeg har aldri hørt om Cooper, så hvis noen vet hvordan disse dekkene er så er jeg takknemmelig for det.
Det jeg lurer på er hvordan det vil bli å gå over til Continental PremiumContact (??) som visstnok skal være de ultimate piggfrie dekkene?
Noen med erfaringer? Er det såååååå stor forskjell på "billige" og dyre dekk?
Grunnen til at jeg spør er nemlig at nye dekk koster meg 4.000 spenn, og hvis jeg skal kjøpe disse så forventer jeg MERKBAR forandring!
Alle tips mottas med takk
Maverick
99 Passat Highline 4Motion
96 Carina E 1.8 SLi (sold)
99 Passat Highline 4Motion
96 Carina E 1.8 SLi (sold)