TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica GT4 - Register (oversikt over eiere)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica

#73410  av 2fast4u

Bilen ble registrert i Feb.02 men trur den kom til landet i Sept.01
Lav km.stand, men mye påkostet i ettertid. Hmmm

Adr.: Fåfengvn.21 - men har ikke snøring hvor den veien er, har bare kjørt fort gjennom Hønefoss 5 ganger, og det er ikke alt man får med seg på sånne turer. :lol: :lol:

:wink:

#73413  av kaimagne

Du kødder nå?!? Jeg har bodd et par år i Fåfengveien 22!! Da har den kommet dit ETTER at jeg flytta derfra.

Skikkelig pussmerkelig sammentreff... :shock:

Kai Magne

#73414  av GT4 CS

Verden er liten, en gang i 1998 prompet jeg i moss, kan kjenne lukta av den enda :lol:

#73416  av kaimagne

SÃ¥ det er DU som har skylda for den helsikes lukta ja! :x

Klarer liksom ikke helt å bli vant til den...

#73417  av GT4 CS

Hehe, føler meg litt skyldig pga den der :D

#73448  av cs2451

Takker. Det er ikke mangen hvite i Norge nei. Denne bilen har ST skilt. har aldri gått i hønefoss

#73467  av 2fast4u

cs2451 skrev:Takker. Det er ikke mangen hvite i Norge nei. Denne bilen har ST skilt. har aldri gått i hønefoss
Hvit med ST skilter - er det denne som er/var Castrol dekorert :?:

:wink:

#73473  av cs2451

nei. bilen er tatt inn fra tyskland for chassis bytte. han jeg kjøpte den av har kjøpt en kondemnert bil fra forsikringselskap og tatt motor og drivverk over på den jeg har kjøpt. for å slippe unna med en del avgifter og dritt. så bilen var ferdig i august. va er boltdimensjon på carlos sainz?

#73478  av Speeder

cs2451 skrev:nei. bilen er tatt inn fra tyskland for chassis bytte. han jeg kjøpte den av har kjøpt en kondemnert bil fra forsikringselskap og tatt motor og drivverk over på den jeg har kjøpt. for å slippe unna med en del avgifter og dritt. så bilen var ferdig i august. va er boltdimensjon på carlos sainz?
5x100

#73482  av cs2451

Takk skal du ha. det var det jeg trodde men var ikke helt sikker. befinner meg i kirkenes og bilen er hjemme. og tenkte jeg skulle bestille noen felger.. så litt vanskelig å sjekke når jeg er 260 mil hjemmefra

#74761  av 2fastgt4

:oops: :oops: litt treg her.flytta fra oslo og bor nå ett sted offside oslo.langt inni skauen2,6 mil fra lillestrøm. :twisted: :twisted: :lol:

#74806  av Gjertsen

hold dere til topic gutter/jenter...
Vet det er lett å spore av men vi får prøve å holde denne så fresh som mulig uten all slags annet prat.

#76135  av Tor

#76366  av Tor

Jeg prøver iallefall, men det er et arkiv bilde da. BAre og ringe og sjekke info om den :)
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 27