TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Greedy olje føler adapter

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Celica
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Celica
 #80796  av CelicaGT

Har fått tilbud om å kjøpe ein Greedy oljetrykk/temp adapter som monterest ilag med oljefilteret. Vil denne passe bilen min? Celica Gt Four 95 mod

Skulle få den for 300 kr, ubrukt. Kjøpt hos Crazy tuning

#80834  av Gjertsen

hva skal du ha da? olje trykk eller temp?
om du skal ha begge så anbefaller jeg deg å kjøpe en slik adapter.
Om den passer Toyota vet jeg ikke. isåfall får man håpe den har for store gjenger slik at den kan gjenges ned.
jeg tok en annen vri på min olje temp. borra høll i bånnpanna, sveisa fast og tetta med varmebestandig silicon. funker som bare det :D
 #80864  av aWeX

CelicaGT skrev:Har fått tilbud om å kjøpe ein Greedy oljetrykk/temp adapter som monterest ilag med oljefilteret. Vil denne passe bilen min? Celica Gt Four 95 mod

Skulle få den for 300 kr, ubrukt. Kjøpt hos Crazy tuning
Hvilken bil skal den egentlig stå på?

#80883  av CelicaGT

Gjertsen skrev:hva skal du ha da? olje trykk eller temp?
om du skal ha begge så anbefaller jeg deg å kjøpe en slik adapter.
Om den passer Toyota vet jeg ikke. isåfall får man håpe den har for store gjenger slik at den kan gjenges ned.
jeg tok en annen vri på min olje temp. borra høll i bånnpanna, sveisa fast og tetta med varmebestandig silicon. funker som bare det :D
Hadde tenkt å ha begge ja, like greit visst dette passer :-)

#80903  av Tor

Men den adapteren er det både uttak for oljetenp og trykk. Den skal passe de fleste Toyota modellene, kjøp den du :) Er et bra tilbud, passer den ikke kan jeg garantere at du får den solgt, kansje til meg? :)

#80904  av Tor

Den adapteren er det både uttak for oljetenp og trykk. Den skal passe de fleste Toyota modellene, kjøp den du :) Er et bra tilbud, passer den ikke kan jeg garantere at du får den solgt, kansje til meg? :)

#80978  av CelicaGT

DEAL! :-)

Fikk vite at det var for liten plass rundt oljefilteret på skrubaruen. Så eg kjøper den og monterer ved neste oljeskift....

#81064  av CelicaGT

Da var den i hus. Vil bli montert til våre ved neste oljeskift.